'Nieuwe'850 GLT Estate

Gestart door Rob1966, 18-02-2004 15:43:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob1966

Zaterdag onze eerste 850 GLT estate op gas gekocht bij Centraal garage Hoeke in Delft. Het is er wel eentje uit '93 met 320.000 km op de teller, maar van de eerste eigenaar en met een complete onderhoudshistorie vanaf het begin. We hebben er 5.400 euries voor betaald, maar naar mijn mening niet teveel. We zijn er in ieder geval heeeel trots op en hopen nog vele kilometers te mogen roffelen.
Lidnr. Volvo 850 club 0204375

volvopieter

Van harte en veel veilige roffelkilometers gewenst...

konniekip

ik hoop van ganze harte dat je niet zo'n rampbak koopt als ik; ik heb m nu 4 weken en al 600 euro aan kosten eraan (en dan doe ik nog veel zelf). Zit wsch nog nw radiator of koppakking aan te komen. En hij had pas 157.000 km gereden :(

Reitse

Heel veel plezier ermee Rob! :D

Rob1966

Dat is erg kl... Konniekip, maar ik hoop dat je eens van de ellende af zal zijn en er niet al teveel kosten meer aan zal hebben  :'(

Lidnr. Volvo 850 club 0204375

R.Bijl

gefeliciteerd Rob met de aankoop van je roffel,veel plezier ermee toegewenst.
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

haya

Citaat van: konniekip op 18-02-2004 16:49:02
ik hoop van ganze harte dat je niet zo'n rampbak koopt als ik; ik heb m nu 4 weken en al 600 euro aan kosten eraan (en dan doe ik nog veel zelf). Zit wsch nog nw radiator of koppakking aan te komen. En hij had pas 157.000 km gereden :(

Cheer up konniekip  :D

Je hebt een auto gekocht van iemand die er niet naar omkeek. Dat is pech. Maar je moet het van de positieve kant bekijken. Je hebt er 3850,- voor betaald. Stel dat je er in totaal zo'n 1000,- tegenaan gooit om hem helemaal in orde te krijgen. Dan heb je voor een kleine 5000,- een klassebak die tip top in orde is en waarvan je alle geheimen intussen kent. Dan moet je alleen weer vertrouwen in je auto krijgen. Dat komt vanzelf wel als je er een tijdje zonder problemen in gereden hebt.

Groetjes
Haya (amateurpsycholoog  ;))

konniekip

Citaat van: haya op 19-02-2004 07:43:00
Citaat van: konniekip op 18-02-2004 16:49:02
ik hoop van ganze harte dat je niet zo'n rampbak koopt als ik; ik heb m nu 4 weken en al 600 euro aan kosten eraan (en dan doe ik nog veel zelf). Zit wsch nog nw radiator of koppakking aan te komen. En hij had pas 157.000 km gereden :(

Cheer up konniekip  :D

Je hebt een auto gekocht van iemand die er niet naar omkeek. Dat is pech. Maar je moet het van de positieve kant bekijken. Je hebt er 3850,- voor betaald. Stel dat je er in totaal zo'n 1000,- tegenaan gooit om hem helemaal in orde te krijgen. Dan heb je voor een kleine 5000,- een klassebak die tip top in orde is en waarvan je alle geheimen intussen kent. Dan moet je alleen weer vertrouwen in je auto krijgen. Dat komt vanzelf wel als je er een tijdje zonder problemen in gereden hebt.

Groetjes
Haya (amateurpsycholoog  ;))
Thnx ;)

Ja, dat is natuurlijk ook wel zo en ik kan m straks weer bij de garage ophalen :D

volvo2k5

 ;D gefeliciteerd!!!

Is het een 'vierkante' van '93 of MY 94 zoals op de pix?

foto 1
foto 2
foto 3
foto 4



Rob1966

Het is nog een vierkante van sept. 93 in het zeegroen, maar die van jou mag er ook zijn zeg!!
Lidnr. Volvo 850 club 0204375

volvo2k5

Hij is van november '93 en slechts 205.000 km
dus naar Volvonormen eigenlijk zo goed als nieuw  :D

maar staat niet op gas :-\

Rob1966

Dan is tie inderdaad als nieuw, die van mij heeft nu 320.000 km gelopen. Ik heb gesproken met een monteur bij Hoeke, die vertelde me dat er twee weken geleden een klant bij hem langs kwam met ook een GLT met 530.000 km op de teller die er nog een airco in wilde laten bouwen!!! Dus je kan nog vooruit ;D
Lidnr. Volvo 850 club 0204375

855-Champagne


Joris_Scholte

Hey Rob, gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf  :D
Het hele jaar de R in de maand

Rob1966

Mensen, allemaal bedankt voor jullie leuke reacties. Ben nog nooit zo verliefd geweest (op een auto dan.....) en ben inmiddels lid geworden van de 850 club.
Lidnr. Volvo 850 club 0204375