Motor slaat af.

Gestart door rspddcnl, 25-06-2010 10:48:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rspddcnl

hahaahahahahaah


maar moet dus de weerstan meten van een groen draad van de injectoren naar de minpool van de accu.

waar kan ik deze groene draad vinden, moet ik dan de injector rail verwijdenren?

Gr. rene

thuur

Een van de injectorstekkertjes bedoel ik.


Gr :)

rspddcnl

okidoki

kan ik daar zo bij of moet ik de rail los schroeven.

gr. :eusa_think: :eusa_clap:

rspddcnl

hellooooooooooo

1xstekker los gehaald van een injector.
Gemeten groene draad naar min pool accu, circa 15Ohm.


Groetjes rene

thuur

En wat meet je op pen 3 van de LMM naar A27? Als je de auto op contact zet moet je op pen 2 (-) en 3 (+) de accuspanning meten, van de LMM stekker.


Gr ;)

rspddcnl

op  pin 2 en pin 3 van de  LMM stekker meet ik 12 volt.
Stekker los van de LMM.

PIn3 naar a27 niet gemeten had de ECU er alweer in.
Pin3 naar massa accu was 18Ohm

Gr. rene

thuur

Als 3 naar A27 ook rond de 0 Ohm is, dan lijkt de bekabeling in ieder geval in orde.


Gr :)

rspddcnl

halloooo

Meet ik morgen nog ff, maar denk dat dat wel goed is.

Zal dus de LMM zijn?
Of hem jij nog andere suggesties.

Geeft wel de storing 1-2-1.

MSS dat iets ander deze storing veroorzaakt, i do not know.

Kan ook niet een vacuum lek ontdekken, ook niet in de luchtfilter slangen.

Wat is eigenlijk de levensduur van een LMM.

Wat meet jij bij jou LMM tussen pin 1 en pin 4 aan weerstand.

Groetjes rene :D

Ludo

Wat een moeilijk gedoe allemaal.  :eusa_doh:
Er zijn toch meerdere leden hier uit Hengelo.
Even uitwisselen is amper 10 minuten werk...

foekie

en.. probleem opgelost???