BNVI - 2013

Gestart door Misha, 02-07-2010 13:02:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Misha

Het jaarlijkse BNVI topic komt vroeg dit jaar, dat het maar een mooie warme zomer mag worden !

Kortom: wat is jullie BNVI op dit moment ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

KIM

Het valt nog mee....

Zit lekker in de kelder achter de PC. Who needs airco?

Laserblue

op kantoor is het met de airco aan ongeveer 28 graden.
Als je uit de werkplaats komt dan lijkt hier wel een koelkast  :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

GeertG

Ik vrees voor de rit naar huis in de 440 zonder airco over een kwartier/half uur  :eusa_shifty:
Nu nog in een heerlijk oase op werk  :eusa_whistle:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Sbv

Citaat van: Laserblue op 02-07-2010 13:32:25
op kantoor is het met de airco aan ongeveer 28 graden.
Als je uit de werkplaats komt dan lijkt hier wel een koelkast  :eusa_shifty:


Hier ook zo, mijn kantoor is ca 24 graden en daarbuiten en in werkplaats is het erg warm

Freakybaby

Hier is het met 26 graden nog wel te doen in korte broek..
Daarnet even een paar korte stukjes met de auto gereden, temp meter gaf 38 graden aan, terwijl ie in de schaduw staat..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Kingfisher

Hier prima te doen, begane grond, schaduwzijde pand en granieten vloer. 24 graden.
Collega;s in de trainingsruimte (zon kant en rondom glas) zijn minder blij --> 30 C...........  :eusa_whistle:

Chris

Prima te doen hierbinnen ondanks het verouderde 'aircosysteem'. Graadje of 23... ik zal zometeen wel tegen een muur aanlopen als ik naar buiten wandel.

Ik wil niet weten hoe heet het in mijn woonkamer is.

henry classic v70

Huis van voor 1900 dus enorme dikke muren, luxaflex (aluminium) dicht en met de koelventilators aan is het heerlijk koel binnen
Mijn BNVI = 0
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT



Mijne is hier aardig op aan het lopen. De thermometer in de woonkamer geeft nu 27.5 aan  :D

Starbuck

Buiten op het terras is het 37C in de schaduw, in de zon loopt het al snel op tot een 43C. Binnen is het 28C, alles staat open dus een licht briesje erdoor.
Valt goed mee dus.

Marc O.

Uitgerekend deze week werden bij ons de airco's vervangen. Kwam planmatig goed uit vanwege de uitbreiding van ons kantoor en de werkzaamheden die daarvoor worden gedaan. Thermometer gaf ruim 30 graden aan. BNVI op kantoor beslist 12. Nu thuis met een koud pilsje en de ventilator aan ca. 10.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Reitse

Met het fitnessen net was het wel redelijk klammig, 6je denk ik ongeveer, zo met het fietsen zal de 10 wel gehaald worden (ff het luie zweet eruit! ;D)

Chris

#13
Citaat van: Reitse op 02-07-2010 16:07:29
Met het fitnessen net was het wel redelijk klammig, 6je denk ik ongeveer, zo met het fietsen zal de 10 wel gehaald worden (ff het luie zweet eruit! ;D)

Eergisteren ook max in de sportschool gezeten.. lekker hoor! BNVI een 10 denk ik... als de schaal 0 tot en met 10 is ;).

In de 0 t/m 12 schaal zoals in de de pol dus duidelijk een 12 ;D.

Piere

Wat de fuk is BNVI?
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/