Even netjes voorstellen aan de rest van Volvo wolf-pack . . .

Gestart door Ourobouros, 14-07-2010 14:33:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ludo

Dit geeft toch wel degelijk aan dat je lagere kilometerstand wil.

Citaat van: Ourobouros op 27-07-2010 20:27:03
De auto heeft op dit moment 299.xxx km's gelopen,

LPG inbouw heb ik overwogen, maar kijkende naar leeftijd, aantal kilometers en investering van de inbouw, heb ik besloten dit niet te doen.

Daarbij wil je ook nog een jongere.  :eusa_doh:
Met bijbetaling van 5á10.000 gaat dat lukken, geen probleem.
Maar dan is investeren in lpg inbouw tóch verstandiger.

Deze idioot, denkt dus eerst, voor dat hij spreekt. (en argumenten gaat verzinnen om zo snel mogelijk een auto kwijt te geraken)  ::)

Wout309t

Ludo is best een wijsneus idd, maar om hier met 0 posts zo van leer te trekken is ook niet zo handig.
Die advertentielimiet is er dus voor types als jij. Het dan via deze omweg weer proberen, gaat niet lang lukken denk ik...
2011 V70 2.0T R-Design MT

razorx

Ik wil me niet te veel met dit onderonsje bemoeien ;) ,
maar een automaat op G3 en met echt werkende airco, dus niet voor een week, is al snel een andere prijscategorie.
Tel daar nog een goede staat van onderhoud bij op.
Wil je het wat duurder maken kan je nog voor een estate kiezen.

Niets lulligs, ik verdedig niemand en val niemand aan, maar bezint eer ge begint.

Ourobouros

Ludo (en de meelezers): De 299.xxx geeft enkel aan dat dit de kilomterstand is van MIJN auto, niets meer, niets minder . . . daarnaast zie ik nergens staan (wederom lees!) dat ik een jongere wil . . . als ik een jongere wil, zou ik toch niet aangeven dat ik zou zijn geinteresserd in een 850?

Wout309t; Ik reageer enkel op iemand die tegen mij op een redelijk lullige manier reageerd, zit nu eenmaal in de aard van het diertje dat ik me niets laat vertellen . . . Goed gefundeerde kritiek (positief of negatief) kan ik hebben . . .  of is dit een forum waarin mensen met enige ancienniteit alles mogen zeggen en de nieuwelingen moeten slikken . . .  dan ben ik toch blij dat ik een type ben zoals ik . . ook al duurt dat dan niet lang . . .  he gezellig zo'n forum . . . volvo clubs waren in de oude tijd toch anders kan ik me herrineren . . .

RazorX: Je hebt gelijk, absoluut, maar ben nu eenmaal een Volvo liefhebber, als ik echt goedkoop wil touren, dan kan ik beter een ander merk kiezen, maar ja, da's nou net wat ik liever niet wil . . . . maar, als het niet anders kan . . .  tsja . . .proberen kan nooit kwaad toch?  ;D

fbm


Ludo

Als je argumenten aanhaalt als kilometerstand en kijkend naar leeftijd, spreekt het voor zich dat je die te hoog vind.
Lezen tussen de lettertjes noemt men dat.

Citaat van: Ourobouros op 27-07-2010 21:50:40
Wout309t; Ik reageer enkel op iemand die tegen mij op een redelijk lullige manier reageerd,

Nee je reageert omdat iemand iets schrijft, wat je niet wil horen.
De feiten spreken voor zich, je betoog verandert daar niets aan, al schrijf je nog 15 pagina's...


johan283

Citaat van: Ourobouros op 15-07-2010 09:25:43
Ik denk dat met bijna 3 ton op de teller nog LPi inbouwen niet echt een keus is . . . met een lagere tellerstand had ik dit echt overwogen . . . .

Bij welke km stand had je het dan wel overwogen?

Ourobouros

FBM: Dank je wel!  :)

LUDO: Inderdaad, te hoog om nu nog LPI in te bouwen gezien de combinatie van kilomterstand, leeftijd EN de dus de economische waarde . . . simpel stukje economie denk ik . . . iedereen mag schrijven wat hij/zij wil, maar ik mag daar op reageren . . . als het een gefundeerde op- en/of aanmerking is zal ik dit altijd in overweging nemen en op gelijke manier beantwoorden, is het een niet gefundeerde onzin opmerking (Sweet dreams . . . ), dan reageer ik daar ook op . . . de feiten heb je nooit echt gelezen LUDO, dat blijkt wel uit je antwoorden, daar heb ik geen 15 pagina's voor nodig . . . .  :eusa_dance:

Johan283: Tot omgeveer 200.000 . . .  dit mede op advies van iemand waarvan ik denk dat hij weet waar hij over praat . . . Ik weet dat Volvo's sterker zijn dan andere, maar desondanks dit gegeven, was max 200.000 het advies . . .

razorx


Ludo

Citaat van: Ourobouros op 27-07-2010 22:19:31
. . . de feiten heb je nooit echt gelezen LUDO, dat blijkt wel uit je antwoorden,

De feiten hebben we met z'n allen al op 15 juli kunnen lezen, niet enkel ik.

Citaat van: Ourobouros op 15-07-2010 09:25:43
Ik denk dat met bijna 3 ton op de teller nog LPi inbouwen niet echt een keus is . . . met een lagere tellerstand had ik dit echt overwogen . . . .

In je allereerste bericht op dit forum stond ook al tussen de letters die jij geschreven hebt, dat je een auto gekocht had die boven je budget reikt.
Deze voorstel topics, incl discussies zijn dus gewoon voorspelbaar.  ::)

The Saint

Citaat van: Ourobouros op 27-07-2010 21:26:20Nee, ik denk niet dat hier idioten zijn die "deze weg" kiezen, maar wel dat hier idioten zijn die "spreken" voordat ze denken en voor het gemak denken en verifieren vervangen door aanname's . . . .  way to go dude!  :eusa_boohoo:
Welkom op het forum Ourobouros (en mooie wagen heb je zo te zien!).

Ik hoef Ludo natuurlijk niet te verdedigen, dit kan hij prima zelf. Maar ik maak 'm hier al wat langer mee, en wat jij nu zegt over Ludo is niet van toepassing hoor. Hij komt mss eigenwijs over, maar dat slaat op de vorm. Inhoudelijk weet hij goed waar hij het over heeft, en nmm heeft hij hier wel degelijk goed gelezen en juiste conclusies getrokken.

We hebben er hier genoeg voorbij zien komen met onzin verhalen over het waarom van de verkoop van hun auto. En feit is dat je al enkele 850's hebt gehad, en de S70, en je pas meldt op dit forum nu je 'm te koop hebt...
No shirt no shoes, no pinball

Ourobouros

LUDO: We? Spreek je nu ook al in de pluralis majestates? Of zoek je nu ineens steun en medestanders voor gedrag? Op 15-5 zeg ik exact het zelfde als een bericht geleden (wat je blijkbaar wederom niet goed gelezen hebt) . . . de combi van leeftijd, kilometers en op advies van eimand waarvan ik weet dat hij weet waar hij over praat . . .

Als je m'n advertentie goed hebt gelezen, heb je kunnen lezen dat ik door overmacht mijn werk als ZZP'er niet meer kan uitvoeren voorlopig, daarom heb ik besloten op de kosten te gaan besparen voordat het te laat is . . .dat heet anticiperen . . .

Als alles zo voorspelbaar is, waarom reageer je er in je oneindige wijsheid dan op? En wordt je persoonlijk? Beetje vreemd toch?

RazorX: Ik ga gelijk even kijken . .thnx . . .

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ourobouros

The Saint: Dank je wel . . .  Ben inderdaad blij met m'n S70. Het spijt me om te lezen dat je denkt dat het een "onzin" reden is . . . zoals ik al zei (en of men dat aanneemt of niet, dat veranderd niets aan het feit) ben ik door overmacht getroffen waardoor ik mijn weer als zelfstandige voorlopig niet meer kan uitvoeren  . . . is niet iets waar ik blij mee ben, maar is helaas niet anders . . . dit was totaal onvoorzien en ook voor mij persoonlijk erg vervelend . . .

Ik heb tot redelijk voor kort een lange tijd in het buitenland gewoond en was daar autoloos (op een eilandje ter grote van 4x Texel zonder veel verharde wegen doet een Volvo niet zo veel  ::)  ), heb vrij kort na terugkomst pas weer een 850 aangeschaft en vrij kort daarna deze . . . . weet pas sinds kort van dit forum . . .