CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

@Willem : Damn !
@Martijn : zie pb..
@Ludo : blaaaaaaaablaaaaa :)

ik ben er tevreden mee, en raadt het zeker aan als je velgen zo slecht waren als die van mij..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Heb je ze in de buurt van Uden laten doen?

Mooi weer hoor!

maartendeb

triton

Schitterend opgeknapt ik bied 100 euro ;)
Professioneel raddraaier

razorx

Ziet er inderdaad schitterend uit.
Je zal wel blij zijn.

mehn

Citaat van: Martijn_B op 12-04-2012 18:21:56
Ik heb trouwens nog een set van 4 nieuwe naafkapjes liggen

Ik ook. Kreeg ik bij mijn gloednieuwe Titans. Liggen in een hoek omdat ik uiteraard met het oude type blijf rijden :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Bouke

Whoooooooo die zijn gaaf zeg :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: zo wil ik ze ook wel maar ik krijg Tuppie niet zo ver :eusa_shifty:

maruska

@KIM : idd, bij wheelcare
tis ff slikken bouke, als je afrekend. maar die van mij waren echt op en slecht. En voor de prijs van 4 nieuwe, kan ik nu 8 slechte weer goed krijgen.
T-5R

petrolhead

Bouke

Net ff gekeken op die site van wheelcare,dat ziet profie uit en de prijs tja het viel me niet helemaal tegen.Misschien ook maar een keer doen :angel:

The Demon

Aaaahhhh Mark  :'( wil je niet ruilen met een paar mooie (immi)Pegasus?  :eusa_pray: :eusa_pray: PLEASE!!!!!!!!!!!
Ze zijn (te) mooi voor een CY, maar staan beter onder een DOP  ::)

Groet,
The Demon.

UserID6342

Netjes weer Mark, en leuk bedrijf is dat he ?  En tsja, verder eigenlijk het zelfde als Willem.  Zit je in de achtertuin en kom je niet even langs voor koffie ;D

maruska

ja, heb nog getwijfeld.. nijmegen was 13 km vanwege een omleiding die ik moest doen. maar voor de file weer thuis zijn is me ook wel wat waard :)
Volgende keer kom ik bij beide koffie doen !
T-5R

maruska

Het is maar goed dat ik nog even de electrische schema's heb doorgeploegd.. De schakelaars voor de voorstoelverwarming zijn dus niet hetzelfde als de achterbank schakelaars. De voorkant heeft een 2 standen switch, de achterkant een afval switch. Ik had in eerste instantie het idee de voorstoel schakelaars te gebruiken, maar dat pikt het relais 214 volgens mij niet. Ik zou ze met een simulatie nog wel kunnen doormeten, maar voorlopig doe ik het even gewoon goed met de versch binnengekregen kabelboom van Haasje. Waarvoor dank !

Zomenteen maar eens even de kabelboom goed plat maken, en dan netjes ademende isolatie eromheen gooien (sleeving) Dan ligt het een stuk mooier dan wat losse kabels :)

foto van de 4 schakelaars :

T-5R

Spin!

Citaat van: maruska op 13-04-2012 08:59:12
ja, heb nog getwijfeld.. nijmegen was 13 km vanwege een omleiding die ik moest doen. maar voor de file weer thuis zijn is me ook wel wat waard :)
Volgende keer kom ik bij beide koffie doen !

Ah, Rosmalen...daar ben je wel langs gekomen. Maar ach, je bent meer aan het koffiedrinken dan aan het rijden met al die Forummers. ;)

www.vm-parts.nl