Welke garage zou je aanbevelen voor onderhoud

Gestart door llinssen, 13-08-2010 12:14:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wout309t

PG auto's in Papendrecht mag in dit lijstje zeker niet ontbreken!
2011 V70 2.0T R-Design MT

sjarrel2


animalT5R

Aanrader:
Autoservice zandhorst in Heerhugowaard.

Afrader:
Nordicar in Heerhugowaard.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

turbopower


zeepoog

#34
Aanrader:
Van der Kwaak Rijnsburg. Ze hebben het standaard te druk (afspraak ver van te voren maken). Repareren alles wat los en vast zit voor een schappelijk uurtarief. Hebben echt heel veel verstand van dit type auto's en denken vooral bijzonder goed met je mee. Lijken er zelf behoorlijk lol in te hebben. Problemen lijken altijd wel mee te vallen en als er onderdelen nodig zijn kijken ze eerst naar het aanbod op de sloop om de prijs te drukken. Top!

Aanrader:
European Tuning Moergestel. Voor de prijs waar ik bij de dealer een kale turbo voor heb, zit ie er bij hen al in. Top! Maar volgens mij is dit een spuit-11 toevoeging. Maar gratis reclame voor mensen die topklasse werk leveren is natuurlijk nooit mis.

Easterboy

Aanrader forumlid:
Mitchell (Mitchelli)

Voor de meeste zaken/reparaties ga ik naar hem toe, hij is erg kundig en kent de 850/x70 goed.

mjansen

brouwer in kuinre?ben ik zelf wel over te spreken,zij hebben ook 2e hands op voorraad van diverse modellen

rpakuypers

Citaat van: mjansen op 17-08-2010 16:46:59
brouwer in kuinre?ben ik zelf wel over te spreken,zij hebben ook 2e hands op voorraad van diverse modellen

Mijn ervaringen zijn een stuk minder met Brouwer. Voor onderdeeltjes geen probleem, maar reeds twee maal eerder een diagnose gesteld die ruim boven de werkelijke waarde lag (een nieuw stuurhuis voor 800 euro terwijl er een retourleiding lek was, kosten 12,50 euro). Gelukkig ga ik altijd voor een second opinion.

Groet,
Roger

M a r c

Citaat van: daytonawim op 14-08-2010 16:04:49
Citaat van: M a r c op 14-08-2010 15:10:38
Wij (European Tuning) doen tegenwoordig ook reparaties, onderhoud en APK.

:)

En zijn met vakantie  :eusa_wall: :eusa_wall:

Volgende week weer open hoor  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

hanss850

Garage HArdeman uit Den Haag, tot nu toe nog nooit teleur gesteld en schappelijke prijzen
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Rob850turbo

Naast reparatie en onderhoud aan land rovers doen wij ook steeds meer werk aan volvo's . we hebben ook af en toe wel eens een demontage volvo staan.

Ook hebben we altijd wel een Leuke R of T5 R staan voor de verkoop.

Gr Rob


verburgh

Laaste weeken ga ik naar jeroentje tuning, Doet goed werk en mooie prijzen.

Vulk


Viper850

Combigarage, Westerbroek (Gn.)
www.combigarage.nl

verburgh

Citaat van: M a r c op 17-08-2010 20:14:34
Citaat van: verburgh op 17-08-2010 19:54:42
Laaste weeken ga ik naar jeroentje tuning, Doet goed werk en mooie prijzen.

Die doet toch hoofdzakelijk Mazda?

Wat ik niet begrijp is waarom men niet eerst bij de forumsponsors te rade gaat  ???  En dat zeg ik niet omdat ik er een van ben, maar zo heb je ook Hooftman, Fasttech, etc.  In iedere regio zit bijna wel een forumsponsor, vergeet niet dat deze met hun financieele bijdrage dit forum in de lucht houden.... Denk dat sponsors op een gegeven moment gaan afhaken als hier alleen maar reclame wordt gemaakt voor niet-sponsors en (met alle respect) voor mensen die zwart bijbeunen....   :eusa_think:
Die doet jap idd, maar is een vriend van me.