Welke garage zou je aanbevelen voor onderhoud

Gestart door llinssen, 13-08-2010 12:14:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M a r c

Wat ik niet begrijp is waarom men niet eerst bij de forumsponsors te raden gaat  ???  En dat zeg ik niet omdat ik er een van ben, maar zo heb je ook Hooftman, Fasttech, etc.  In iedere regio zit bijna wel een forumsponsor, vergeet niet dat deze met hun financieele bijdrage dit forum in de lucht houden.... Denk dat sponsors op een gegeven moment gaan afhaken als hier alleen maar reclame wordt gemaakt voor niet-sponsors en (met alle respect) voor mensen die zwart bijbeunen....   :eusa_think:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

verburgh

Citaat van: M a r c op 17-08-2010 20:20:14
Wat ik niet begrijp is waarom men niet eerst bij de forumsponsors te raden gaat  ???  En dat zeg ik niet omdat ik er een van ben, maar zo heb je ook Hooftman, Fasttech, etc.  In iedere regio zit bijna wel een forumsponsor, vergeet niet dat deze met hun financieele bijdrage dit forum in de lucht houden.... Denk dat sponsors op een gegeven moment gaan afhaken als hier alleen maar reclame wordt gemaakt voor niet-sponsors en (met alle respect) voor mensen die zwart bijbeunen....   :eusa_think:
Waarom is dit topic er dan eigenlijk  :eusa_think: dit topic kost jou geld misschien.

The Saint

Ik raad Volvodealer Van Kuyk in Alkmaar af. Heus goede dingen van gezien, maar hebben mij 2x met dure reparaties zwaar teleurgesteld en met kleinere bestellingen compleet genegeerd (0,0 reactie).

European Tuning kan ik zeker aanbevelen voor die paar x dat ik er geweest ben. Verder ook mijn eigen garage, maar Bossen & Bakker uit Noord-Scharwoude is een Mercedes garage, en dus niet zo interessant voor hier...
No shirt no shoes, no pinball

The Saint

Citaat van: verburgh op 17-08-2010 20:26:30
Citaat van: M a r c op 17-08-2010 20:20:14
Wat ik niet begrijp is waarom men niet eerst bij de forumsponsors te raden gaat  ???  En dat zeg ik niet omdat ik er een van ben, maar zo heb je ook Hooftman, Fasttech, etc.  In iedere regio zit bijna wel een forumsponsor, vergeet niet dat deze met hun financieele bijdrage dit forum in de lucht houden.... Denk dat sponsors op een gegeven moment gaan afhaken als hier alleen maar reclame wordt gemaakt voor niet-sponsors en (met alle respect) voor mensen die zwart bijbeunen....   :eusa_think:
Waarom is dit topic er dan eigenlijk  :eusa_think: dit topic kost jou geld misschien.

Beetje meer respect voor de mede-oprichter en sponsor van dit forum zou je niet misstaan. M a r c doet terecht een beroep op ons om aan de sponsoren te denken. Niets mis mee dacht ik. En aan geld verdienen evenmin.
No shirt no shoes, no pinball

verburgh

Citaat van: The Saint op 17-08-2010 20:35:56
Citaat van: verburgh op 17-08-2010 20:26:30
Citaat van: M a r c op 17-08-2010 20:20:14
Wat ik niet begrijp is waarom men niet eerst bij de forumsponsors te raden gaat  ???  En dat zeg ik niet omdat ik er een van ben, maar zo heb je ook Hooftman, Fasttech, etc.  In iedere regio zit bijna wel een forumsponsor, vergeet niet dat deze met hun financieele bijdrage dit forum in de lucht houden.... Denk dat sponsors op een gegeven moment gaan afhaken als hier alleen maar reclame wordt gemaakt voor niet-sponsors en (met alle respect) voor mensen die zwart bijbeunen....   :eusa_think:
Waarom is dit topic er dan eigenlijk  :eusa_think: dit topic kost jou geld misschien.

Beetje meer respect voor de mede-oprichter en sponsor van dit forum zou je niet misstaan. M a r c doet terecht een beroep op ons om aan de sponsoren te denken. Niets mis mee dacht ik. En aan geld verdienen evenmin.
Beetje meer recpect, het lijkt wel of je niks meer mag zegen zeg.

llinssen

Mijn ervaring:
+Hooftman Woerden
-Verkerk Utrecht
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

fredtref

Voor alle diesel problemen Jaap Pul op Urk
Het omrijden waard.
(nee ik heb geen aandelen ;D)

Misha

Citaat van: M a r c op 17-08-2010 20:20:14
Wat ik niet begrijp is waarom men niet eerst bij de forumsponsors te raden gaat  ???

Ik zie niet wat dat met dit topic te maken heeft  ???

Als je aangeraden wordt kom je zelf op de lijst hoor.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

llinssen

Citaat van: Misha op 19-08-2010 18:19:22
Citaat van: M a r c op 17-08-2010 20:20:14
Wat ik niet begrijp is waarom men niet eerst bij de forumsponsors te raden gaat  ???

Ik zie niet wat dat met dit topic te maken heeft  ???

Als je aangeraden wordt kom je zelf op de lijst hoor.

Eens met Misha. Een sponsoring door Beun de Haas zorgt niet dat ik erheen ga.
Tenzij de sponsoren eerst heel zorgvuldig worden geselecteerd. Mocht dat zou zijn, dan kan ik het standpunt van m a r c goed begrijpen. Sponsoring zorgt voor naamsbekendheid, maar koopt geen goede naam.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Rob850T5R

Ondanks andere berichten op het forum heb ik helaas geen goede ervaringen met Visser & Visser uit Leusden. Vooropgesteld, wil zeker niet een ondernemer in de hoek zetten, deel slechts mijn ervaring.

Ging er langs om eens te praten over de mogelijkheden van een veerpootbrug, stabi's en wilde de 850 daar in de beurt. Zal de manier van omgang met potentiële klanten buiten beschouwing laten, maar veerpootbruggen en stabi's, nee zei ze niks, hadden ze geen ervaring mee. Mijn 850 in de beurt daar? Tja, een T-5R zegt u? Hoe oud is dat?

Nou moet ik alles laten doen in Moergestel  ;D 

Misha

Citaat van: Misha op 19-08-2010 18:19:22
Citaat van: M a r c op 17-08-2010 20:20:14
Wat ik niet begrijp is waarom men niet eerst bij de forumsponsors te raden gaat  ???

Ik zie niet wat dat met dit topic te maken heeft  ???

Als je aangeraden wordt kom je zelf op de lijst hoor.
Te raden gaat is op zich al niet echt een aanbeveling: ik neem aan dat je te rade gaat bedoelt  ;D
Wezenlijk verschil wel.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ludo

Topics als deze geven geen enkele aanvulling op eender welk forum.
Wat voor de éne dé garage is, kan voor de andere totaal niet deugen.
Voor de éne mag het ook wat kosten, voor de andere wat minder, en dan zijn er nog degene waarvoor het niks mag kosten.
Het spreekt vanzelf dat de laatste je niet naar een garage zal sturen, waar er simpelweg niet 'naar z'n bek' word gepraat, terwijl dat voor de andere juist wél een goeie en/of bekwame garage kan zijn...


;D

ben-XC70

Citaat van: The Saint op 17-08-2010 20:28:49
Ik raad Volvodealer Van Kuyk in Alkmaar af. Heus goede dingen van gezien, maar hebben mij 2x met dure reparaties zwaar teleurgesteld en met kleinere bestellingen compleet genegeerd (0,0 reactie).

European Tuning kan ik zeker aanbevelen voor die paar x dat ik er geweest ben. Verder ook mijn eigen garage, maar Bossen & Bakker uit Noord-Scharwoude is een Mercedes garage, en dus niet zo interessant voor hier...

Ben tot nu toe altijd goed geholpen bij Ton van Kuyk in Alkmaar. Zowel bij een aantal grote [dure] reparaties als ook wanneer er een kleinigheid was. Als ik iets hoor / merk aan de auto rijd ik even langs en er wordt steeds direct gekeken en waar mogelijk gelijk geholpen. Even wachten, een bakkie koffie.  Dus geen klachten en een vertrouwd gevoel. Voorlopig blijf ik daar dus maar komen.

Rob850T5R

Citaat van: Ludo op 19-08-2010 21:50:03
Topics als deze geven geen enkele aanvulling op eender welk forum.
Wat voor de éne dé garage is, kan voor de andere totaal niet deugen.

Er zijn websites die niets anders doen dan het verzamelen van reviews en ervaringen van klanten en/of gebruikers. Het delen van kennis en ervaringen is een van de mooie zaken van het internet. Er zijn al organisaties bezig met het installeren van teams die zich hier continu mee bezig houden "hoe praten ze over ons in fora, twitter etc.".

Waar het om gaat is dat het gebeurt op een fatsoenlijke manier. Daarom vind ik niks mis met dit topic.

peter1977

Ik heb mijn S70 in onderhoud bij Visser & Visser in Leusden. Heb tot nu toe enkel positieve ervaringen. Ze hebben de defecte accu en sirene van m'n alarm een paar dagen voordat ik op vakantie ging nog kunnen vervangen. Ze zaten helemaal volgepland die week, maar hebben dit er toch nog tussendoor kunnen doen.

Verder kon ik voor kleine zaken (schakelaarlampje verwisselen, uitlezen, etc.) altijd tussendoor terecht. Ik bel altijd wel even van tevoren voor de zekerheid, maar nooit een probleem geweest.