-- even voorstellen marco t5r

Gestart door marcot5R, 19-08-2010 14:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcot5R

ha volvo fans

ben nieuw op dit forum en al jaren gek van volvo en dan mn. de 850 estates, sorry voor alle sedan liefhebbers :)

heb eindelijk de knoop doorgehakt (met dank aan moeders  ;D en ben druk doende mijn huidige auto te verkopen (peus 307 break)

even wat over mijzelf, ben 42 jaar en woon in de omgeving van utrecht

heb al een paar mooie estates gezien hier op het forum  :D en kan niet wachten tot het zover is er zelf 1 te hebben.. zucht

ben een regelmatig bezoeker van dit forum dus hoop jullie vaker te spreken grtjs marco




rifwachter

Hallo Marco,

Welkom op het forum.

Succes alvast met het zoeken.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Welkom op 't Forum, Marco.

Aan je nickname te zien zoek je een T-5R?

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

darius

Welkom Marco ,goeie keuze zo een t-5r ben er zelf ook redelijk enthousiast over  ;D
No show, only go.

marcot5R

ha rene en FCG

Yep ik zoek idd een T5R of een T5

heb hier al een hele mooie bordeauxrode gezien en een prachtige witte waar al het nodige aan gedaan is :-)


marcot5R

ha darius, ben nog nieuw op het forum dus beetje wennen nog hoe alles werkt, dank voor je bericht

FGG

Citaat van: marcot5R op 19-08-2010 14:31:45
ha rene en FCG

Yep ik zoek idd een T5R of een T5

heb hier al een hele mooie bordeauxrode gezien en een prachtige witte waar al het nodige aan gedaan is :-)



Dat zullen dan T-5's zijn. Hopelijk kun je een nette T-5R vinden, of misschien een knappe R.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

francois

welkom op het forum

we wilen wel fotos zien als je de nieuwe aan winst heb

gr

Spawater

Welkom Marco!

Ik ben een aantal weken geleden ook begonnen met het forum en zoeken naar en Volvo, nu trotse bezitter van een V70 2.5 D volgens mij vrouw ben ik net een klein jongetje! (moraal van het verhaal..zoek en gij zult vinden)
Succes met de zoektocht, groeten