Bijzondere foto's

Gestart door Ben, 15-09-2010 07:59:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

tackle

ik vind m heel erg grappig!

Laserblue

Ben op zoek naar een nieuwe set beitels omdat zich weer eens heeft bewezen dat goedkoop duurkoop is :eusa_wall:

was op zoek naar Japanse beitels (waar je zo duur kunt gaan als je zelf wilt, tot €280 p/s  :eusa_shifty: )

en kwam dit tegen  8) (moest meteen aan KillBill denken  ;D )




*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Teddy81

Samourai beitels. VET! ;D

Domaso

Te mooi om te gebruiken!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Bouke

Idd niet om te gebruiken denk ik ,ik heb zelf beitels van nooitgedacht en dei doen het prima

reneetje

Het slijpen van een beitel is (een) van de belangrijkste factoren van een beitel.

Vroeger op de LTS/MTS leede je hoe je een beitel moest slijpen en nabewerken met de wetsteen...... :azn:
Nu kopen ze een nieuw setje... :'(
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Citaat van: reneetje op 08-03-2011 21:42:09
Het slijpen van een beitel is (een) van de belangrijkste factoren van een beitel.

Vroeger op de LTS/MTS leede je hoe je een beitel moest slijpen en nabewerken met de wetsteen...... :azn:
Nu kopen ze een nieuw setje... :'(

Ik heb ooit op de MTS een beitel van een schaaf verziekt met slijpen. Die heb ik snel omgeruild met eentje van een klasgenoot  :eusa_shhh: ;D

Beitels slijpen doe ik bijna elke dag. Wij gebruiken ze namelijk echt overal voor en dan willen ze ook wel weer snel bot worden. Vooral het wetten is belangrijk, daar wordt een beitel pas echt scherp van.

reneetje

Citaat van: elianmars op 08-03-2011 21:47:50
Citaat van: reneetje op 08-03-2011 21:42:09
Het slijpen van een beitel is (een) van de belangrijkste factoren van een beitel.

Vroeger op de LTS/MTS leede je hoe je een beitel moest slijpen en nabewerken met de wetsteen...... :azn:
Nu kopen ze een nieuw setje... :'(

Ik heb ooit op de MTS een beitel van een schaaf verziekt met slijpen. Die heb ik snel omgeruild met eentje van een klasgenoot  :eusa_shhh: ;D

Beitels slijpen doe ik bijna elke dag. Wij gebruiken ze namelijk echt overal voor en dan willen ze ook wel weer snel bot worden. Vooral het wetten is belangrijk, daar wordt een beitel pas echt scherp van.

Hier worden ze steeds vaker minder gebruikt , de frees neemt alles over , maar zonder beitel kan ook weer niet..
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Laurent

De achterkant van je S70 zal maar in elkaar gereden zijn... :eusa_silenced: En jij zou maar een pick up willen hebben :eusa_silenced: :eusa_silenced:


mehn

Volgens mijn rekenrek komt deze inmiddels aardig in de buurt van de motorkap met afdruk en de rode topchop :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Eerste keer dat ik hem zie. :o

Laserblue

Citaat van: Bouke op 08-03-2011 21:30:27
Idd niet om te gebruiken denk ik ,ik heb zelf beitels van nooitgedacht en dei doen het prima

nooitgedagt is leuk voor de hobbyist maar als je ze de hele dag gebruikt wil je ze zo hard mogelijk hebben en niet elke 30 minuten hoeven te slijpen/wetten.
Die Japanse zijn super maar wel prijzig.
Ik heb diverse soorten beitels, slijpstenen en slijphulpen, maar doe het slijpen niet voor de lol.
Hoewel ik nog wel eens een uurtje of 2 uittrek voor het op m'n gemak in de schuur met een waterset  8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

thuur

Citaat van: Laserblue op 10-03-2011 20:27:23
Citaat van: Bouke op 08-03-2011 21:30:27
Idd niet om te gebruiken denk ik ,ik heb zelf beitels van nooitgedacht en dei doen het prima

nooitgedagt is leuk voor de hobbyist maar als je ze de hele dag gebruikt wil je ze zo hard mogelijk hebben en niet elke 30 minuten hoeven te slijpen/wetten.
Die Japanse zijn super maar wel prijzig.
Ik heb diverse soorten beitels, slijpstenen en slijphulpen, maar doe het slijpen niet voor de lol.
Hoewel ik nog wel eens een uurtje of 2 uittrek voor het op m'n gemak in de schuur met een waterset  8)

Waterset?


Gr :eusa_think:

Misha

Citaat van: Laserblue op 10-03-2011 20:27:23
Citaat van: Bouke op 08-03-2011 21:30:27
Idd niet om te gebruiken denk ik ,ik heb zelf beitels van nooitgedacht en dei doen het prima

nooitgedagt is leuk voor de hobbyist maar als je ze de hele dag gebruikt wil je ze zo hard mogelijk hebben en niet elke 30 minuten hoeven te slijpen/wetten.
Die Japanse zijn super maar wel prijzig.
Ik heb diverse soorten beitels, slijpstenen en slijphulpen, maar doe het slijpen niet voor de lol.
Hoewel ik nog wel eens een uurtje of 2 uittrek voor het op m'n gemak in de schuur met een waterset  8)
Dat had ik echt nooit gedacht. :eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 10-03-2011 20:50:06
Citaat van: Laserblue op 10-03-2011 20:27:23
Citaat van: Bouke op 08-03-2011 21:30:27
Idd niet om te gebruiken denk ik ,ik heb zelf beitels van nooitgedacht en dei doen het prima

nooitgedagt is leuk voor de hobbyist maar als je ze de hele dag gebruikt wil je ze zo hard mogelijk hebben en niet elke 30 minuten hoeven te slijpen/wetten.
Die Japanse zijn super maar wel prijzig.
Ik heb diverse soorten beitels, slijpstenen en slijphulpen, maar doe het slijpen niet voor de lol.
Hoewel ik nog wel eens een uurtje of 2 uittrek voor het op m'n gemak in de schuur met een waterset  8)
Dat had ik echt nooit gedacht. :eusa_think:

;D