Ibanez stelt zich voor.

Gestart door Ibanez, 10-10-2010 00:20:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hvdmountain

Welkom! En die spoiler kan er evt. altijd nog vanaf..

Concorde

#16
als je bassist er niet is, piep je wel anders! :)


En vergeet de 5-snarige bassisten niet!

Gr, Concorde (4sn, 5sn en akoestische bas)

Ibanez

Beste mede-forummers,

Na 10 jaar heb ik vandaag afscheid genomen van mijn trouwe S70. Hij gaat naar een nieuw baasje hier in het Belgische. Zonder twijfel de fijnste en betrouwbaarste wagen die ik heb gereden. Lang gewikt en gewogen, maar na 10 jaar begon het nu toch echt te kriebelen... 
Ik ben sinds gisteren over naar een S60 D3 maar wel met de laatste 2 liter 5-pitter. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om een cilinder minder aan te schaffen ;D. Met heel veel veiligheids-toeters en bellen erin (die allemaal ook stuk kunnen...   ::))

Dank aan iedereen van het 850-forum. Ik heb er veel van geleerd en ook lief en leed voorbij zien komen. Ik kom zo nu en dan nog eens lezen hier.

Keep it 'roffeling'!
Ibanez.

V70R^2

Mega opgraving ;D Je hebt er een mooie opvolger voor gevonden, geniet er van en hopelijk tot ziens! Heeft de S70 ook al een nieuw baasje?

Ibanez

#19
Ja, Adriaan, volgens mij is hij opnieuw in goede handen. No worries. Wij zien elkaar binnenkort weer in Leerdam. Kun je je ervaring met een diesel wat verder uitbouwen - als je dat wilt althans. ;)

Citaat van: V70R^2 op 12-08-2020 23:21:05
Mega opgraving ;D Je hebt er een mooie opvolger voor gevonden, geniet er van en hopelijk tot ziens! Heeft de S70 ook al een nieuw baasje?

)()()sT

Heerlijke motor, de D3 8)
Veel plezier ermee, goed warm klinkt ie ook (voor een diesel) erg lekker!

Ibanez

#21
Dank je wel Joost. :) Het is inderdaad een heerlijk soepel blok met een heerlijk geluid. Ps: jouw V60 ziet er zo op jouw avatar ook puik uit.  ;)

Citaat van: )()()sT op 13-08-2020 05:58:04
Heerlijke motor, de D3 8)
Veel plezier ermee, goed warm klinkt ie ook (voor een diesel) erg lekker!

V70geRwin

Tabee Ibanez en veel veilige KM met je D3, fijne wagen hoor  :eusa_clap:

Ibanez

Dank!  :D

Citaat van: V70geRwin op 13-08-2020 14:25:06
Tabee Ibanez en veel veilige KM met je D3, fijne wagen hoor  :eusa_clap: