Digitale camera ervaringen?

Gestart door nOOb, 24-03-2004 20:37:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

viking_in_shorts

Mijn laatste update is trouwens ook al een tijd geleden zie ik. Ondertussen geupgrade naar een eos 5D III met tot nu toe 4 L-objectieven. Mijn favoriet is toch wel de 50 mm 1,2. Je kan me volgen op instagram onder dezelfde naam als ik hier heb ;)

Reitse

Waarom Instagram? Als ik daar iets neer wil zetten moet het van camera door LightRoom. Dan een truc bedenken om het op mijn telefoon te krijgen en dan doorzetten naar Insta. Oh ja en dan niet teveel verwachten qua resolutie.

Ik parkeer tegenwoordig het meeste op Flickr. die houdt nog iets van de originele resolutie in leven :)

50mm is zeker leuk, maar mijn 105 mm Macro is ook heel erg leuk (al dan niet met tussenringen)

viking_in_shorts

Citaat van: Reitse op 25-07-2017 14:12:46
Waarom Instagram? Als ik daar iets neer wil zetten moet het van camera door LightRoom. Dan een truc bedenken om het op mijn telefoon te krijgen en dan doorzetten naar Insta. Oh ja en dan niet teveel verwachten qua resolutie.

Ik parkeer tegenwoordig het meeste op Flickr. die houdt nog iets van de originele resolutie in leven :)

50mm is zeker leuk, maar mijn 105 mm Macro is ook heel erg leuk (al dan niet met tussenringen)

Insta voor het publiek. Om te parkeren heb ik zat van andere methodes zoals mijn eigen domein. Ennuh - je kan al heel lang direkt via de PC (of lightroom) naar insta publishen. Win10 heeft zelfs een app in de appstore waarmee dat mogelijk is :o

De reden waarom ik zo gek ben op de 50 mm is niet de brandpuntsafstand. Het gaat om de 1,2

Een recent voorbeeldje is dit (door o.a. facebook zwaar verminkt ) exemplaar: