Groupbuy shortshifter

Gestart door verburgh, 18-11-2010 22:27:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fbm

Citaat van: Ronald21 op 19-11-2010 19:36:24
Indien je de afstand tot het draaipunt met de helft verkleind moet de kracht 2 x zo groot worden om de schakelas te bedienen.

Dan hoef ik niet meer naar de sportschool!  :eusa_dance:

verburgh

Citaat van: fbm op 19-11-2010 19:51:48
Citaat van: Ronald21 op 19-11-2010 19:36:24
Indien je de afstand tot het draaipunt met de helft verkleind moet de kracht 2 x zo groot worden om de schakelas te bedienen.

Dan hoef ik niet meer naar de sportschool!  :eusa_dance:
Merk je niet zo heel veel van :P

fbm

Even wat anders! Bij mij gaat hij niet echt makkelijk in zijn achteruit, krijg ik met deze shifter niet het probleem dat hij bijna helemaal niet meer in de achteruit gaat of zit dat meer in de bak?

verburgh

Citaat van: fbm op 19-11-2010 19:57:35
Even wat anders! Bij mij gaat hij niet echt makkelijk in zijn achteruit, krijg ik met deze shifter niet het probleem dat hij bijna helemaal niet meer in de achteruit gaat of zit dat meer in de bak?
Weleens gehoord van ontluchten? ;D

fbm

Citaat van: verburgh op 19-11-2010 19:58:35
Weleens gehoord van ontluchten? ;D

Wat moet je dan ontluchten? koppeling bedoel je? Dan moet de rest toch ook bagger schakelen als er lucht in zit en dat doet hij juist niet!

Heb me er nog niet in verdiept, zal is gaan zoeken hier! Voor we te ver oftopic gaan!

verburgh

Citaat van: fbm op 19-11-2010 20:09:40
Citaat van: verburgh op 19-11-2010 19:58:35
Weleens gehoord van ontluchten? ;D

Wat moet je dan ontluchten? koppeling bedoel je? Dan moet de rest toch ook bagger schakelen als er lucht in zit en dat doet hij juist niet!

Heb me er nog niet in verdiept, zal is gaan zoeken hier! Voor we te ver oftopic gaan!
Bij mij zat er ook lucht in, en kreeg hem toen ook slecht in zijn R, het is het proberen waard laat het even bij de dealer doen zij doen het in 10 min ;)

peteRRR

Citaat van: verburgh op 19-11-2010 20:13:20
Citaat van: fbm op 19-11-2010 20:09:40
Citaat van: verburgh op 19-11-2010 19:58:35
Weleens gehoord van ontluchten? ;D

Wat moet je dan ontluchten? koppeling bedoel je? Dan moet de rest toch ook bagger schakelen als er lucht in zit en dat doet hij juist niet!

Heb me er nog niet in verdiept, zal is gaan zoeken hier! Voor we te ver oftopic gaan!
Bij mij zat er ook lucht in, en kreeg hem toen ook slecht in zijn R, het is het proberen waard laat het even bij de dealer doen zij doen het in 10 min ;)

Bij mij ging die ook slecht in z,n achteruit,zit nu een M56bak met AP sperr in  ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

cas

dus je doet er op het ene punt voordeel mee, en op het ander lever je in.  het schakelen wordt korter, maar zwaarder?

wat zijn die zogenaamde schakelbussen?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

verburgh

Citaat van: cas op 19-11-2010 20:27:39
dus je doet er op het ene punt voordeel mee, en op het ander lever je in.  het schakelen wordt korter, maar zwaarder?

wat zijn die zogenaamde schakelbussen?

Wordt echt niet zwaarder ;)

rovelra

Is het verstandig om de genoemde schakel bussen gelijk mee te vervangen???

verburgh

Citaat van: rovelra op 19-11-2010 21:17:09
Is het verstandig om de genoemde schakel bussen gelijk mee te vervangen???
ik ga ze ook gelijk mee vervangen ;) alleen even wachten tot ET ze heeft liggen.

rovelra

Groupbuy eventueel   

:eusa_whistle: :eusa_whistle:

verburgh

Citaat van: rovelra op 19-11-2010 22:15:04
Groupbuy eventueel   

:eusa_whistle: :eusa_whistle:
Die zullen wel niet zo heel duur zijn vermoet ik ;)

walter leever

we doen gewoon eerst deze short-shifter,en zo gauw als Marc ze heeft doen we de bussen ook  ;)(eerder gaat niet,want zoals gezegd nu nog niet op de website.) ::)

peteRRR

Citaat van: walter leever op 19-11-2010 22:41:53
we doen gewoon eerst deze short-shifter,en zo gauw als Marc ze heeft doen we de bussen ook  ;)(eerder gaat niet,want zoals gezegd nu nog niet op de website.) ::)

Marc heeft ze denk ik al liggen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla