Groupbuy shortshifter

Gestart door verburgh, 18-11-2010 22:27:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wepster

dan neem ik nog even een wachtende houding aan in de hoop dat het lekker snel gaat (met de feestdagen voor de boeg  :eusa_whistle: )
en anders word het maar een week later als het er maar komt  :evil:

mikky

Zet mij er ook maar bij, lijkt mij wel wat.

Michel

verburgh

Citaat van: wepster op 27-11-2010 20:25:40
dan neem ik nog even een wachtende houding aan in de hoop dat het lekker snel gaat (met de feestdagen voor de boeg  :eusa_whistle: )
en anders word het maar een week later als het er maar komt  :evil:
Voordat je hem gaat monteren moet je gewoon eerst een goed bord zelfgemaakte erwtensoep met bruin brood eten en wegspoelen met bier :evil: dan gaat het helemaal goed komen ;D ;D

verburgh

Citaat van: mikky op 27-11-2010 20:41:35
Zet mij er ook maar bij, lijkt mij wel wat.

Michel
Staat erbij ;)

wepster

#124
Citaat van: verburgh op 27-11-2010 20:43:40
Citaat van: wepster op 27-11-2010 20:25:40
dan neem ik nog even een wachtende houding aan in de hoop dat het lekker snel gaat (met de feestdagen voor de boeg  :eusa_whistle: )
en anders word het maar een week later als het er maar komt  :evil:
Voordat je hem gaat monteren moet je gewoon eerst een goed bord zelfgemaakte erwtensoep met bruin brood eten en wegspoelen met bier :evil: dan gaat het helemaal goed komen ;D ;D

dan zal ik de vrouw eens lief aan kijken of ze nog eens erwte soep wil maken tegen eind december dat bier regel ik zelf wel ;D
scheef monteren is er niet bij dat staafje is recht dus er in drukken en juh ;D

M a r c

De eerste die binnenkomt ga ik zelf monteren, dus daarna zal ik zelf een handleiding maken. Wil wel weten of het namelijk echt zo handig gaat als de fabrikant zegt....  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

san

Heb via PB naar verburgh mezelf ook maar op het lijstje gezet,hoop dat het nog kan....mss een monteermeeting organiseren  :)

wepster

Citaat van: M a r c op 28-11-2010 12:13:33
De eerste die binnenkomt ga ik zelf monteren, dus daarna zal ik zelf een handleiding maken. Wil wel weten of het namelijk echt zo handig gaat als de fabrikant zegt....  ;)

had ook niet anders van jou verwacht ;D
zekerheid boven alles he marc  ;)


ronaldvos2

zet mij er ook maar bij

gr Ronald

Johann

Citaat van: M a r c op 28-11-2010 12:13:33
De eerste die binnenkomt ga ik zelf monteren, dus daarna zal ik zelf een handleiding maken. Wil wel weten of het namelijk echt zo handig gaat als de fabrikant zegt....  ;)

Lijkt er op dat je de kabel los moet halen en het blauwe doppie er af moet wippen en dan schuift ie zo in het bestaande ontluchtingsgat onder het blauwe doppie en over de bestaande pin van de kabel. Zou er wel iets van vet op de bestaande pin doen. Ontluchtingsgat zal wel iets olie al in zitten.Bestaande kabel clip zal er dan wel weer op moeten en de nieuwe clip gebruiken voor de nieuwe pin.  Je hoeft verder niets te boren toch?



verburgh

Boren is idd niet nodig ;)

interesse ??? ;D

Geert-Jan

Zo te zien 5 minuten werk.  ;) :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

verburgh

Julie hebben allemaal een PB gehad, de kortings bedragen komen zo in het topic te staan en de eventuele verzendkosten zullen denk ik met de korting verrekend gaan worden? prijzen van vezendkosten weet ik niet dus daar kan marc wel wat meer over zeggen...

Wel jammer dat er mensen in het lijstje staan die afzeggen als het op betalen aan gaat komen (terwijl er duidelijk geschreven staat voor mensen die echt interesse hebben)

;)

rovelra

Kunnen de eerder genoemde bussen ook gelijk mee genomen worden ?

verburgh

Citaat van: rovelra op 28-11-2010 17:56:31
Kunnen de eerder genoemde bussen ook gelijk mee genomen worden ?

Die heeft ie nog niet ;)