(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

zit je via satelliet? Dan gaat het hem niet worden hoor is mij ooit maar 1 x gelukkig en dat was idd veronica.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Marc O.

Bij mij klaagt ie over een missende plugin. Zowel bij Firefox als bij Chrome op Opensuse Linux.

...The Nile isn't just a river in Africa...

The Demon

Dat is dus binnenkort (lees vanavond rond 24.00 uur) opgelost door de mediaplayer te vervangen voor een Flashplayer.

Groet,
The Demon.

Marc O.

Citaat van: The Demon op 03-10-2011 19:53:01
Dat is dus binnenkort (lees vanavond rond 24.00 uur) opgelost door de mediaplayer te vervangen voor een Flashplayer.

Groet,
The Demon.

Ah, ik dacht vanaf 18.00u. Dan check ik morgen nog een keer :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

The Demon

Vanaf nu, dus iets eerder dan gezegd, staat er een Flash-player op http://radio850.listen2myradio.com
Dus diegene die eerder niet konden luisteren omdat ze geen Media-player hadden kunnen dat nu wel (als het goed is).

Laat even weten of het werkt alsjeblieft, dat kan via hier maar ook via de chat op de site of mail radio850@kpnmail.nl

Groet,
The Demon.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

wil2


The Demon


Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

The Demon

#69
Even een poll neergezet om te kijken of ik meer bandbreedte nodig heb om jullie luistervinkjes te plezieren.
Ik wil komend weekend de stream op 256 Kbps gaan zetten.
Voor diegene die dat niet snappen, dan zit de geluidskwaliteit tussen FM radio en de CD in.
Momenteel draai ik op 224 Kbps dus iets boven de FM kwaliteit.
Laat het weten via de bekende kanalen, E-mail, PB of de Chat op de site.

Groet,
The Demon.

Powerpete

moet zeggen dat ie nu al niet verkeerd klinkt...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

The Demon

Er hebben al 4  :o mensen gestemd in de poll en 50% is voor de verhoging naar 256Kbps en uiteindelijk 320Kbps.

Vanavond ga ik proefdraaien met 256Kbps vanaf..............22.00 uur!
Om dat te doen ga ik om ongeveer 21.45 even Off-Line.

Luister dus vanaf 22.00 uur en laat weten wat je ervan vindt, doe dat hier, in de chat, de mail radio850@kpnmail.nl of via de site www.everyoneweb.com/radio850

Groet,
The Demon.

The Demon

Hallo luistervriendjes!

De Poll loopt niet echt hard dus die ga ik na dit weekend verwijderen, wil je nog stemmen grijp dan je kans!

Zoals het er nu naar uitziet blijf ik voorlopig even op 256 Kbps draaien om een paar bugjes (vastlopen e.d.) op te lossen.

De komende tijd gaat de muziekbibliotheek (stapsgewijs) uitgebreid worden met meer hits uit de jaren '70 tot nu, dus voor ieder wat wils.
Er staan ongeveer 5000 nummers in de wacht om opnieuw getagged te worden omdat mensen ID's naar een database uploaden waar als artiest een nummer staat en bij de titel de artiest en de titel gescheiden door een - , daar kan de software die ik gebruik om te draaien dus niets mee  :eusa_wall:
"Even" 5000 tags aanpassen kost tijd dus daarom dat ik ze stapsgewijs toevoeg (ik kan er ongeveer 100 per dag/avond doen).
Olijfje en Thea willen ook aandacht van me  ;)

Groet,
The Demon.

The Demon

Zoals de goed oplettende luisteraar waarschijnlijk al heeft gemerkt is de stream weer terug gegaan naar 224 Kbps dit weekeinde.
Dit is gedaan om het vastlopen van de stream op te vangen, ik ben nu aan het uitzoeken bij wie dat probleem
ligt, het kan de internet providor (KPN) zijn of de stream server, feit is dat bij 224 Kbps de boel wel blijft draaien.

Verder ben ik nog druk bezig met het uitbreiden van de bibliotheek om jullie nog beter te kunnen bedienen
met de beste hits allertijden die jullie willen horen tijdens het werk of thuis op de bank.

Aanstaande woensdag, 19-10-2011 ga ik proberen een "live" show doen tussen 20:00 en 22:00 uur als de
techniek het toelaat/meewerkt.
Verzoekjes voor dit programma kan je mailen naar radio850@kpnmail.nl.

Groet,
The Demon.


Jack v

Citaat van: The Demon op 17-10-2011 23:35:35
Zoals de goed oplettende luisteraar waarschijnlijk al heeft gemerkt is de stream weer terug gegaan naar 224 Kbps dit weekeinde.
Dit is gedaan om het vastlopen van de stream op te vangen, ik ben nu aan het uitzoeken bij wie dat probleem
ligt, het kan de internet providor (KPN) zijn of de stream server, feit is dat bij 224 Kbps de boel wel blijft draaien.

Verder ben ik nog druk bezig met het uitbreiden van de bibliotheek om jullie nog beter te kunnen bedienen
met de beste hits allertijden die jullie willen horen tijdens het werk of thuis op de bank.

Aanstaande woensdag, 19-10-2011 ga ik proberen een "live" show doen tussen 20:00 en 22:00 uur als de
techniek het toelaat/meewerkt.
Verzoekjes voor dit programma kan je mailen naar radio850@kpnmail.nl.

Groet,
The Demon.


dan staat ie aan Walter ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.