(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Demon

Citaat van: fust850 op 02-11-2011 16:36:43
Citaat van: The Demon op 01-11-2011 20:39:47
Ik heb heel veel in die mooie kelder maar nog niet alles is gedigitaliseerd maar van The Doors draai ik morgen wel iets Wim want dat is wel al digitaal (nee, geen Mp3  :eusa_hand:)

Groet,
The Demon.

Ik ben over een week of 2 weer in NL, mocht je willen kan ik mss eens een keer per ongeluk mijn MP3 HDD meebrengen voor een technology transfer session, of mag dat officieel niet?  :eusa_whistle:

"In a gadda da vida"  staat er in elk geval in volle 18 minuten glorie op, en rare Earth (slechts 21 minuten) toch wel...  ;)
Officieel mag dat niet, maar sommige dingen moet je niet over nadenken en gewoon doen in het leven :evil:
Voorwaarde voor die Mp3 bestanden is wel dat ze op 320Kbps variable bitrate zijn anders kan ik ze zeker niet converteren.
Maar langskomen kan en mag altijd hoor.

Groet,
The Demon.

StefanCJ

Jaja, nét op tijd! Ik zit!

fust850

Citaat van: The Demon op 02-11-2011 18:28:11
Citaat van: fust850 op 02-11-2011 16:36:43
Citaat van: The Demon op 01-11-2011 20:39:47
Ik heb heel veel in die mooie kelder maar nog niet alles is gedigitaliseerd maar van The Doors draai ik morgen wel iets Wim want dat is wel al digitaal (nee, geen Mp3  :eusa_hand:)

Groet,
The Demon.

Ik ben over een week of 2 weer in NL, mocht je willen kan ik mss eens een keer per ongeluk mijn MP3 HDD meebrengen voor een technology transfer session, of mag dat officieel niet?  :eusa_whistle:

"In a gadda da vida"  staat er in elk geval in volle 18 minuten glorie op, en rare Earth (slechts 21 minuten) toch wel...  ;)
Officieel mag dat niet, maar sommige dingen moet je niet over nadenken en gewoon doen in het leven :evil:
Voorwaarde voor die Mp3 bestanden is wel dat ze op 320Kbps variable bitrate zijn anders kan ik ze zeker niet converteren.
Maar langskomen kan en mag altijd hoor.

Groet,
The Demon.

Varieert tussen de 128 en 320kbps, meestal geen variable bit rate (kon mijn oude iPod niet mee overweg destijds).
Mijn eigen CD's zijn altijd geript op 320, LP's en "geleende songs" vaak op 192 of 256...
Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.

The Demon

Gisteravond is de computer (weer) vastgelopen, alleen dit keer met een goede reden.
Een virus of iets dergelijks openbaarde zich en de virusscanner greep gelijk in, met als gevolg dat de boel vastliep en jullie niets meer hoorde, mijn welgemeende excuses hiervoor.
Het is nog vervelender dat ik er vanmiddag pas achter kwam, gisteren op verjaardagsvisite geweest en daarna direct naar bed gegaan en vanmorgen, zonder te kijken naar de computer, naar het werk.
Hopenlijk blijf ik voorlopig weer gespaard van dit soort fratsen en kunnen jullie lekker blijven luisteren naar de beste hits allertijden.





Verzoekjes en opmerkingen kan je mailen naar radio850@kpnmail.nl

Groet,
The Demon.

The Demon

Ik ben nog steeds druk met het uitbreiden van de muziekbibliotheek, en met gepaste trots kan ik melden dat ik aan gekomen ben bij de jaren '90.
Nog een week of 3 en we zijn helemaal up to date (hoop ik  :eusa_pray:).

Ik riep het afgelopen woensdag al in De Kelder Van De Hits, maar is er enige belangstelling om op oudejaarsavond een top ** met foute hits uit te zenden?
Als de reacties positief zijn ga ik er mee aan de gang.

Groet,
The Demon.

Jack v

Citaat van: The Demon op 05-11-2011 20:05:49
Ik ben nog steeds druk met het uitbreiden van de muziekbibliotheek, en met gepaste trots kan ik melden dat ik aan gekomen ben bij de jaren '90.
Nog een week of 3 en we zijn helemaal up to date (hoop ik  :eusa_pray:).

Ik riep het afgelopen woensdag al in De Kelder Van De Hits, maar is er enige belangstelling om op oudejaarsavond een top ** met foute hits uit te zenden?
Als de reacties positief zijn ga ik er mee aan de gang.

Groet,
The Demon.
wat denk je zelf :eusa_doh: tuurlijk
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Powerpete

ik als fan van het "foute uur " zeg doen !!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

BBS

Is niet (bijna) alles wat "fout" is, erug lekker :o ;D

Maak er de top 850 van met de 850 meest foute hits :D


Ik ben voor!
Volvoloos....

The Demon

Ik ga een lijst maken en zet die op de site, en daar moet dan de foute oudejaarsavond 2011 uitkomen.

Groet,
The Demon.

StefanCJ

Ahaa! Cool! Erg leuk Walter!
;)

fust850

Leuk idee, wacht met spanning op de lijst...   ;D

Julius Seizure:  I came, I saw, I had a fit.

BBS

Citaat van: fust850 op 06-11-2011 18:45:07
Leuk idee, wacht met spanning op de lijst...   ;D



Ik ook! :D Is die lijst er nu nog niet ??? :evil:
Volvoloos....

The Demon

HALLOOOOOOOOOOO!?!?!?!

Ik kan niet toveren!
Die lijst komt zo snel mogelijk.

En het is nog geen oudejaarsavond dus geduld jongens en mietjes meisjes.

Groet,
The Demon.

StefanCJ

Dat wordt een leuke avond met modern talking, sabrina, höllenboer, c'est tout en veel meer foute hits  ;D

Jack v

Citaat van: The Demon op 06-11-2011 19:24:49
HALLOOOOOOOOOOO!?!?!?!

Ik kan niet toveren!
Die lijst komt zo snel mogelijk.

En het is nog geen oudejaarsavond dus geduld jongens en mietjes meisjes.

Groet,
The Demon.
zo jij hebt wel een hele grote mond voor zo'n klein ventje.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.