(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Demon

De "Foute" oudejaarsavond lijkt nog ver weg maar het gaat sneller dan je denkt, daarom nog even een oproepje om te stemmen.

Dat stemmen kan je doen door jouw favoriete top 5, uit de lijst van 500 die op www.radio850.nl staat, te mailen naar radio850@kpnmail.nl met in de onderwerp regel: "Foute oudejaarsavond".

Stemmen kan tot en met 10 november, daarna gaan we alles optellen, vermenigvuldigen, delen, worteltrekken en andere wiskundige berekeningen erop los laten om tot de definitieve lijst te komen.

Groet,
The Demon.

The Demon

De Kelder Van De Hits gaat vanavond gewoon weer open om 20:00 uur, dus als voetbal je geen bal interesseert weet je wat je kan doen...............Luisteren naar Radio 850!

Verzoekjes of andere op/aanmerkingen kun je kwijt op de chat/Shout of radio850@kpnmail.nl.

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Demon

Aanstaande vrijdag (morgen dus  ;D) nemen we een voorschot op de "Foute" Oudejaarsavond 2013!  :eusa_dance:

Tussen 20:00 en 23:00 uur pakken we de "Foute" lijst van vorig jaar erbij.
Heb je verzoekjes mail die dan naar radio850@kpnmail.nl of meld je op de "Shout" en roep het daar gewoon  ;D

3 uur lang alleen maar "Foute" hits op Radio 850, wat wil je nog meer?

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Demon

Zoals de trouwe volgers van Radio 850 al hebben gemerkt is de foute lijst Off-Line gehaald.
Dit heeft alles te maken met het feit dat er niet meer gestemd kan worden voor de "Foute" oudejaarsavond Top 90!

De stemmen worden nu geteld en de definitieve lijst zal 31 December op www.radio850.nl komen te staan.

Alvast dank voor de vele stemmen (lees: Het werk dat jullie mij bezorgt hebben  ;D).

Groet,
The Demon.

The Demon

De Kelder Van De Hits op radio 850  :eusa_dance: tussen 20:00 en 22:00 uur.

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Demon

Ja, jullie lezen het goed, er gaat iets veranderen bij Radio 850.

Er zijn wat spulletjes onderweg om de studio te verbouwen  :eusa_dance:
Ik heb het er al eens eerder over gehad hier maar nu zijn de plannen uitgewerkt en gaat het daadwerkelijk gebeuren.

De huidige set-up van de studio is niet ideaal om radio te maken, voor sommige dingen moet je net een octopus zijn en dan kom ik (net als de meeste mensen) toch echt een paar armen tekort  :P
Naast mijn, uit de hand gelopen, radio hobby moet het ook voor Thea mogelijk blijven om te zingen, zangles te geven en dingen op te nemen.
Kortom het moet een functioneel geheel worden met meerdere mogelijkheden.

Wat gaan de luisteraars van Radio 850 hiervan merken?

Als de planning een beetje klopt, niet zo heel veel  :eusa_pray:.

De Kelder Van De Hits zal gewoon doorgaan op woensdag tussen 20:00 en 22:00 uur alleen zal ik het dan vanuit de huiskamer gaan doen met de "mobiele studio" zoals we die in de vakantie ook gebruiken en dus zullen niet alle verzoekjes direct kunnen worden gedraaid.  :(
We zullen het dan even zonder de nummers uit "De Kelder" moeten doen die nog op CD of single/LP (Ja die draaien we nog!).

Hoe lang gaat het duren?

Geen idee, het is een hobby en dus moet het in de vrije uurtjes gerealiseerd worden maar wel op een dusdanige manier dat we er weer jaren tegenaan kunnen.
We gaan uit van 2 á 3 weken en de start van deze operatie is gepland voor het komende weekend, maar mijzelf kennende is het goed mogelijk dat ik morgenavond al een begin maak met het geheel want des te eerder is het weer klaar.

Onlangs heb ik ook de beschikking gehad over nieuwe software om volledig geautomatiseerd te kunnen draaien en ik moet echt zeggen dat dat fantastisch werkte, probleem is alleen de prijs ervan  :-\ € 700,-- ongeveer, dus dat zal even moeten wachten, de verbouwing is ook niet gratis zullen we maar zeggen  :P
Maar ja, een hobby kost nu eenmaal geld, het wordt dus sparen voor de software en wie weet kunnen we het in de loop van volgend jaar aanschaffen naast een nieuw jingle pakket.
Gelukkig zijn er fans van Radio 850 die een vrijwillige donatie doen en ons op die manier steunen en Radio 850 al 3 jaar in de lucht houden want zonder de luisteraars was dat nooit gelukt.
Bedankt allemaal en op naar de volgende 3 jaar!

Natuurlijk hou ik jullie hier op de hoogte van de verbouwing maar ook op www.radio850.nl zal ik de vorderingen vermelden op een aparte "verbouwing" pagina dus kijk daar regelmatig als je op de hoogte wil blijven van het laatste nieuws van Radio 850.

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Demon

Ondanks een griepje doen we gewoon weer De Kelder Van De Hits open vanavond om 20:00 uur.
Luister gezellig mee en laat wat van je horen op de Chat, mailen kan naar radio850@kpnmail.nl.

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Demon

#577
Vanaf nu draait er (tijdelijk) een andere flashplayer.
Laat even weten wat jullie ervaringen zijn alsjeblieft, ik heb nog wat twijfels.
Vooral gebruik op smartphones/tablets maar natuurlijk ook gewoon thuis moet goed zijn, ben ik van mening.

Groet.
The Demon.

www.radio850.nl

BBS

Citaat van: The Demon op 24-11-2013 20:59:44
Vanaf nu draait er (tijdelijk) een andere flashplayer.
Laat even weten wat jullie ervaringen zijn alsjeblieft, ik heb nog wat twijfels.
Vooral gebruik op smartphones/tablets maar natuurlijk ook gewoon thuis moet goed zijn, ben ik van mening.

Groet.
The Demon.

www.radio850.nl

Zelfs op mijn laptop die het anders niet doet, doet 'ie het nu wel. Wat mij betreft een vooruitgang ;) :D
Volvoloos....

The Demon

Dat zijn de betere berichten, dank BBS!

Zijn er ook nog een paar appelmoesjes die even willen checken of het naar behoren werkt en hier hun ervaring willen ventileren?

Groet,
The Demon.

big ben

Walter,

Prima voor elkaar, ga deze gebruiken voor de dagelijkse muziek vitamientjes in de keuken  :D

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

BBS

Citaat van: BBS op 24-11-2013 21:21:36
Citaat van: The Demon op 24-11-2013 20:59:44
Vanaf nu draait er (tijdelijk) een andere flashplayer.
Laat even weten wat jullie ervaringen zijn alsjeblieft, ik heb nog wat twijfels.
Vooral gebruik op smartphones/tablets maar natuurlijk ook gewoon thuis moet goed zijn, ben ik van mening.

Groet.
The Demon.

www.radio850.nl

Zelfs op mijn laptop die het anders niet doet, doet 'ie het nu wel. Wat mij betreft een vooruitgang ;) :D

En ook net geprobeerd op de Android tablet, die niet overweg kan met flash players, maar waar nu wel muziek uit komt. ;)

Ik zeg: niets meer aan veranderen, helemaal goed zo. :eusa_dance: :eusa_dance:
Volvoloos....

The Demon

Ik kom eraan Mark!  ;D

Citaat van: BBS op 24-11-2013 21:52:03
En ook net geprobeerd op de Android tablet, die niet overweg kan met flash players, maar waar nu wel muziek uit komt. ;)
Ik zeg: niets meer aan veranderen, helemaal goed zo. :eusa_dance: :eusa_dance:
Dan laten we het voorlopig even zo.

Groet,
The Demon.

The Demon

Citaat van: maruska op 24-11-2013 21:41:18
niemand op de chat :(
Ondertussen zijn de wereldproblemen al opgelost tussen 2 biertjes en een portie bitterballen door, het kaasplankje komt eraan  ;D
Maar Mark is verdwenen in de spelonken van het WereldWijdeWeb waarschijnlijk  ???

Groet,
The Demon.