(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Demon

Vanavond om 20:00 uur kun je weer live luisteren naar De Kelder Van De Hits op Radio 850.
Heb je een verzoekje? Stuur dat dan naar radio850@kpnmail.nl of meld je op de chat tijdens de uitzending.

www.radio850.nl
www.facebook.com/radio850

The Demon

Momenteel draait het noodprogramma, zodat jullie gewoon kunnen blijven genieten van de beste hits allertijden.
We hebben een flinke aanval van virussen, Trojan horses en dergelijke narigheid op de computer die het hart vormt van Radio 850.
Momenteel worden alle computers systematisch gecheckt en pas als alles helemaal schoon is gaan we weer over op de reguliere programmering.
Tot die tijd dus geen programma's en ook het nieuws komt te vervallen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak

fransklaassen

Ik had het al gemerkt.

Ik hoop dat t goedkomt zonder verlies van kostbare data
You only live once

The Demon

Citaat van: fransklaassen op 08-01-2017 16:26:37
Ik had het al gemerkt.

Ik hoop dat t goedkomt zonder verlies van kostbare data
Gaat helemaal goed komen in de komende uren.

The Demon

En we draaien weer zoals jullie gewend zijn.  :eusa_dance:

Omdat vanmiddag De 19 toen Show van Ad Koppendraaier bruut werd onderbroken herhalen we die zo direct tussen 20:00 en 22:00 uur.
Ook is 2 uur Zin en Onzin van Willem Van Rijn in het gedrang gekomen dus die mag de avond afsluiten tussen 22:00 en 00:00 uur.

Veel luister plezier!

www.radio850.nl

The Demon

Ik ben ze nog druk aan het opzoeken maar wees niet bang, straks om 20:00 uur heb ik ze weer allemaal op een rijtje!
Natuurlijk bedoel ik al die verzoekjes die jullie gestuurd hebben naar radio850@kpnmail.nl om gedraaid te worden in De Kelder Van De Hits!  ;D

2 uur LIVE radio en wil je nog iets aanvragen of een opmerking maken?
Ga dan naar onze twitter pagina of meld je aan op de chat.
Ja, jullie lezen het goed, de chat gaat (tijdelijk) weer open.

www.radio850.nl
twitter.com/radio850nl
facebook.com/radio850

The Demon

De website van Radio 850 is momenteel niet bereikbaar in verband met een verhuizing naar een nieuwe host.

Luisteren kan je altijd nog via deze link: http://radio850.radio12345.com
Ook de chat is via deze weg te bereiken.

The Demon

Vanavond om 20:00 uur draai ik voorlopig voor de laatste keer de sleutel om van De Kelder Van De Hits!
Dus nog één keer deze zomer 2 uur lang genieten van de hits uit heden en verleden die jullie aanvragen via radio850@kpnmail.nl of tijdens de uitzending op de chat!

Tot 1 september draaien wij alleen nog maar Non-Stop muziek en gaan van een welvediende vakantie genieten.
Achter de schermen gaan we ook nog eens werken aan een nieuwe programmering voor het komende jaar en verder bouwen aan de website van Radio 850.

Op www.radio850.nl en www.facebook.com/radio850 kan je ons blijven volgen.

The Demon

4 Oktober Dierendag, ook op Radio 850!

Vanavond draai ik tussen 20:00 en 22:00 de plaatjes die jullie voor jullie favoriete huisdier aanvragen via radio850@kpnmail.nl.
Je kan je ook aanmelden op de chat tijdens de uitzending en daar een verzoekje doen voor je hond, kat, papegaai, hamster, kanarie, goudvis of welk dier dan ook.

www.radio850.nl
www.facebook.com/radio850

The Demon

We draaien tot nader order op het noodprogramma in verband met een gedetecteerd virus in ons systeem.
Dit betekend dat we gewoon Non-Stop muziek uitzenden maar geen programma's en nieuws op het hele uur.
Excuses voor het ongemak, zodra we weer op volle kracht zijn melden we het natuurlijk gelijk.

RemkoT5

Succes met het oplossen van de storing. K.t virussen ook, oprotten! laat ons gewoon genieten van radio850 doen we niemand kwaad mee.

The Demon

En we zijn weer volledig On Air!
Om dat te vieren draait Ben Liebrand om 19:30 een lekkere In The Mix Oldskool Tape Style Mix!!!!

Morgenochtend kan je weer lekker wakker worden om 08:00 uur met Richard Pflug en zijn Gevonden Voorwerpen, en de zondagavond wordt afgesloten door Eric Verbouw in De Bouwval.

The Demon

De deur van de kelder gaat soms wat krakend open maar erachter vind je al die leuke platen uit het verleden die andere radiostations allang vergeten zijn. Maar jij hebt er mooie herinneringen aan en wil ze graag horen.
Walter daalt vanavond weer af in De Kelder Van De Hits en draait ze allemaal.
Verzoekje? Mail naar radio850@kpnmail.nl of meld je tijdens de uitzending op de Chat (te vinden op de website).

www.radio850.nl
www.facebook.com/radio850

The Demon

#748
Geloof het of niet, maar we zijn weer terug met de beste hits allertijden!
Van easy listening tot heavy metal, je hoort het bij ons 24 uur per dag en 7 dagen per week!

Er is een nieuwe website: www.radio850.nl.

big ben

Super, snelkoppeling toegevoegd  8)....succes met de uitzendingen! :eusa_clap: