marcos nieuwe v70 t-5 (met foto's)

Gestart door marcos45, 22-01-2011 18:52:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cas

Citaat van: marcos45 op 22-02-2011 09:53:37
Okee duidelijk, ik zal alleen de blokjes op de sticker laten zitten.

P.s. rij ook een automaat en alleen maar binnendoor de laatste tank, dus die 1-5 zal wel door mijn voete komen en veel stadskilometers. En ik rij LPI

VWB de remblokjes. Ik had originele blokken gekocht met originele schijven. De org. blokken piepen vooralsnog erger dan de imitaties die ik zaterdag gekocht heb. Maar ik wil net zo lang door gaan dat ze niet piepen.


koperpasta overal opkwakken  ;D  waarom zou je de letters weglaten ...
je moet eens zien wat je verbruik is bij het optrekken! even beetje met je boordcomputer spelen. dan schrik je! hij gaat maar tot 50 geloof ik. even een reset, en kijken of je het iets kan terugbrengen  ;) 

wat jezelf al zegt, binnendoor maakt een hoop uit. als ik 1 ritje utrecht op en neer ertussen heb ( rest allemaal stadsverkeer)  dan tik ik er tientallen km extra bij op 1 tank.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

Wat ik inderdaad bedoelde, ik doe 1:7,6 a 1:8 op LPi ....
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

)()()sT

@ Cas:  ;D Heel scherp  ;D

@ Marcos: ik rij dus dat verbruik op LPi ook... Maar binnendoor is killing... Heb laatst eventjes in de XC gereden, waarvan de boordcomputer gereset was... Mijn pa had in de twee weken na de reset alleen maar rondjes in de buurt gereden waardoor het gemiddelde verbruik op 18l. per 100 stond  8)

Jelle is me net voor.

Chris

Volgens mij heb ik nog een volvo850forum sticker liggen, misschien plak ik die wel op de S60. Alhoewel ik moet zeggen dat ik die andere sticker met zoveel bloed, zweet en tranen erop heb gekregen dat ik hem beter maar lekker kan laten zitten. De eerste sticker zat schuin, dus er maar weer afgehaald en een nieuwe geplaatst. Wat een ****** werk zo diep op die achterruit.

cas

beetje glassex op de sticker en ruit spuiten voor montage, dan kan je schuiven en doen wat je wilt. vocht eronder verdwijnt vanzelf. Of een Estate nemen  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

thuur

Citaat van: marcos45 op 22-02-2011 09:53:37
VWB de remblokjes. Ik had originele blokken gekocht met originele schijven. De org. blokken piepen vooralsnog erger dan de imitaties die ik zaterdag gekocht heb. Maar ik wil net zo lang door gaan dat ze niet piepen.


Had je soms beide types anti-piep plaatjes gemonteerd? Soms wordt een set geleverd met beide varianten. Zoek maar eens op shims.


Gr ;)

marcos45

@thuur
Bij de originele zaten van die metalen plak Chims.  Die piepen als een gek.
De imitaties hadden ook Chims,alleen geen plakchims. De imitaties piepen iets minder. Maar nog steeds. Heb ook van die dure ceramische pasta yoghurt ertussen gesmeerd maar nog steeds iets piepen. En ik wil GEEN PIEP. Ben er dus nog niet klaar mee.

thuur

Welke remschijven heb je?


Gr :eusa_think:

marcos45

Citaat van: thuur op 22-02-2011 23:16:36
Welke remschijven heb je?
Gr :eusa_think:

Heb vrijdag nieuwe originele Volvo schijven gemonteerd.

thuur

Hoe zagen de oude remschijven eruit? Gegroefd (beetje als een LP)?


Gr ;)

marcos45

Citaat van: thuur op 23-02-2011 00:38:13
Hoe zagen de oude remschijven eruit? Gegroefd (beetje als een LP)?
Gr ;)

Waren een klein beetje gegroefd niet echt veel. De blokken waren nog 70%goed.

thuur

Groeven duiden op slecht werkende remklauwen. Ook die kunnen piepen veroorzaken.


Gr ;)

marcos45

#102












Mooi he  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

thuur

Mooi is het zeker!

Ik hoop alleen niet dat dat je huissleutel is..


Gr ;)

marcos45

Vandaag naar Luik willen rijden om met de kids kleren te kopen.
Na 10 km omgedraaid omdat de t5 begon te hikken stotteren en liep niet lekker.
Meteen langs de auto zaak om bougies (NGk platinum) kabels rotor en verd. Kap te kopen. Ff 250 euries aftikken. 
Hikkend en stotent naar huis en als ik de airco aan zette zelfs nog erger.
Zojuist de spulletjes erop geschroefd. En wat dacht je. loopt weer perfect.
Met name de rotor en verd. Kap waren erg aangetast.