[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT


The Demon

B-J zal zelf wel op die foto's staan, en dan maakt hij ze dus niet openbaar  ;D

Groet,
The Demon.

BBS

#1142
De van "voor" fotoos zijn er wel, maar nu het klaar is moet ik de fotoos nog maken. :eusa_wall:
Al zou ik willen de fotoos zijn er gewoon nog niet....

Maar je bent vrij om morgn te komen kijken hoor, wij zijn op camping Wisumerberge, zum feriengebiet 1, Wilsum (DLD)
Meld het even en de koffie staat klaar. (of pils/wiskey etc....) ;D

Edit: het berichtje dan wel graag via PB, mijn telefoon is leeg en oplader ligt in Hoogeveen :eusa_wall: :eusa_wall: >:(
Volvoloos....

BBS

De foto's zijn gemaakt, nu is het alleen afwachten op een goede internet verbinding. :eusa_doh:

ff geduld, alles kump goed.  ;D
Volvoloos....

Jalle


The Demon


BBS

Nou dan, ein-de-lijk de foto's: ;D

Vóór de verandering:






Na de verandering:

Verlaging aan de voorzijde:








Van de "verhoogde" uitlaat ophanging:








Ik vind het eigenlijk helemaal goed zo. :eusa_dance: :eusa_dance:


Edit: foto linkjes veranderd...
Volvoloos....

)()()sT

Kijk! De uitlaat hangt nu ook netjes! Is de pijperij compleet gewoon wat hoger opgehangen?

MrCain

Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

The Demon

Ziet er strak uit B-J, maar mis je nou bij de linkerpiep het afdekrandje of is dat een vertekening van de foto?

Olijfje is een beetje jaloers nu, ze wil ook aan de voorkant 40 mm naar beneden, maar eerst de DB-wissel dan gaan we de voorpootjes aanpakken.

Groet,
The Demon.

Jalle


UserID6342

Citaat van: )()()sT op 31-03-2013 18:09:56
Kijk! De uitlaat hangt nu ook netjes! Is de pijperij compleet gewoon wat hoger opgehangen?
Neuh, echt eea aan moeten passen want het wou even niet zoals het eigenlijk hoorde ;D

BBS

Citaat van: Dirk342 op 31-03-2013 18:34:41
Citaat van: )()()sT op 31-03-2013 18:09:56
Kijk! De uitlaat hangt nu ook netjes! Is de pijperij compleet gewoon wat hoger opgehangen?
Neuh, echt eea aan moeten passen want het wou even niet zoals het eigenlijk hoorde ;D

Maar we zijn er ook niet veel langer dan een half uurtje mee bezig geweest ;) :D


Citaat van: The Demon op 31-03-2013 18:15:16
Ziet er strak uit B-J, maar mis je nou bij de linkerpiep het afdekrandje of is dat een vertekening van de foto?

Olijfje is een beetje jaloers nu, ze wil ook aan de voorkant 40 mm naar beneden, maar eerst de DB-wissel dan gaan we de voorpootjes aanpakken.

Groet,
The Demon.

Goed gezien Walter, dat afdekrandje ligt bij mij thuis te wachten op een laagje 2K blanke lak.
Maar als je weet wat wat dat busje lak kóst >:(

Maar als je de voorzijde gaat verlagen, pak je dan ook de achterkant mee?
Die van mij is namelijk 2 cm verlaagd door de "R" nivomaten...
Volvoloos....

UserID6342

Citaat van: BBS op 31-03-2013 18:39:02
Citaat van: Dirk342 op 31-03-2013 18:34:41
Citaat van: )()()sT op 31-03-2013 18:09:56
Kijk! De uitlaat hangt nu ook netjes! Is de pijperij compleet gewoon wat hoger opgehangen?
Neuh, echt eea aan moeten passen want het wou even niet zoals het eigenlijk hoorde ;D

Maar we zijn er ook niet veel langer dan een half uurtje mee bezig geweest ;) :D

Eensch, een goede krik en een stuk pijp / verlengstuk does the job ;D

BBS

Citaat van: Dirk342 op 31-03-2013 18:41:37
Citaat van: BBS op 31-03-2013 18:39:02
Citaat van: Dirk342 op 31-03-2013 18:34:41
Citaat van: )()()sT op 31-03-2013 18:09:56
Kijk! De uitlaat hangt nu ook netjes! Is de pijperij compleet gewoon wat hoger opgehangen?
Neuh, echt eea aan moeten passen want het wou even niet zoals het eigenlijk hoorde ;D

Maar we zijn er ook niet veel langer dan een half uurtje mee bezig geweest ;) :D

Eensch, een goede krik en een stuk pijp / verlengstuk does the job ;D

Montage handleiding voor de ophoging van de uitlaat van de AWD is ook mogelijk.  ;D ;D
Volvoloos....