[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

arjen850

Citaat van: BBS op 20-12-2014 08:48:57
Achterklepslot haperde soms wilde niet mee doen op de AB => is vervangen. ;)

Keurig weer Bert Jan:) kan het slot weer 1,1 miljoen kilometer mee ;D

UserID6342


BBS

Citaat van: NickGR op 20-12-2014 10:24:54
Citaat van: arjen850 op 20-12-2014 09:48:36
kan het slot weer 1,1 miljoen kilometer mee ;D
:eusa_naughty:
Nou moeten we een achterklepslot niet gaan vergelijken met de koppeling van een FH  :eusa_snooty:

Waarom niet?  Het is allebeide van Volvo... :eusa_think:
Volvoloos....

BBS

Wel een zijklep slot, sterker nog 2 zelfs.... ;D
Volvoloos....

BBS

Citaat van: NickGR op 20-12-2014 12:38:12
Citaat van: BBS op 20-12-2014 12:37:09
Wel een zijklep slot, sterker nog 2 zelfs.... ;D

da's toch anders he  :eusa_doh:




:-*

Een slot is een slot... :eusa_whistle:
Volvoloos....

The Demon

Hangslot, cylinderslot, cijferslot, contactslot............ :P

BBS

 ;D :D :D een slot is om iets dicht te smijten en dat het dicht blijft en op slot gaat...
En als het nu om een V70/850 gaat of om een FH, tis 1pot nat... 8) :D
Volvoloos....

BBS

De laatste "wagen waardige" update heeft inmiddels in dit blog plaatsgevonden. :eusa_think:

Blijkbaar zijn er onder de leden enkele "hielenlikkers" die het leuk vinden om via FB als "klikspaan" te fungeren. Mede daarom heb ik mijn vriendelijst middels een roskam uitgedund. Het blog op slot gooien doe ik niet, maar serieuze updates over het reilen en zeilen zullen hier niet meer verschijnen...
Zowel als met de wagen zijn er nog diverse leuke dingen (interieur, blok en nog wat leuks) in het verschiet, zoals ingewijden hier wel weten, maar ik ga er (voorlopig) niks meer van posten.

Inderdaad, de "ziel" is eruit, vergald door een paar azijnpissers hier.... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:



Volvoloos....

Marc O.

Ik dacht juist dat de spanning weer een beetje uit de lucht was en dat jullie elkaar virtueel de hand hadden geschud?  :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Ja ik snap er niks van, dit kan nooit de bedoeling zijn :eusa_think:

elianmars

Citaat van: BBS op 20-12-2014 17:39:14
De laatste "wagen waardige" update heeft inmiddels in dit blog plaatsgevonden. :eusa_think:

Blijkbaar zijn er onder de leden enkele "hielenlikkers" die het leuk vinden om via FB als "klikspaan" te fungeren. Mede daarom heb ik mijn vriendelijst middels een roskam uitgedund.

Dat heb ik gemerkt ja. Ik ben plots 'ontvriend'. God mag weten waarom, maar goed, als je het nodig vindt, so be it.....

Marc O.

Citaat van: elianmars op 20-12-2014 18:07:56
Citaat van: BBS op 20-12-2014 17:39:14
De laatste "wagen waardige" update heeft inmiddels in dit blog plaatsgevonden. :eusa_think:

Blijkbaar zijn er onder de leden enkele "hielenlikkers" die het leuk vinden om via FB als "klikspaan" te fungeren. Mede daarom heb ik mijn vriendelijst middels een roskam uitgedund.

Dat heb ik gemerkt ja. Ik ben plots 'ontvriend'. God mag weten waarom, maar goed, als je het nodig vindt, so be it.....

Ja, en ik inderdaad ook. Oh well....
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Ik ook Mars en ik heb me er niet eens mee bemoeid maar goed kennelijk denkt BJ daar anders over. Jammer dat het zo'n manier gezegd word.

grijzev70tdi

Ik ook zag ik vanmiddag.  Nouja prima. Als je er fijn bij voelt... Komt bij mij over als een teken van zwakte...

Vond het soms best leuk om het van de vrachtwaggels te lezen maar goed...
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Douwe

Citaat van: BBS op 20-12-2014 12:41:38


Een slot is een slot... :eusa_whistle:

Er zijn uitzonderingen : Slot Loevenstein
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996