[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Berserker

Mooi interieur, ik hou wel van een licht interieur in een auto, normaal hou ik niet van dat "notenhout" spul er in, maar dat lichte "notenhout" vind ik wel mooi

spijky

mooie kleur, en mooie velgen.
Ik heb alleen een donker interieur.

veel plezier met de auto
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

BBS

#17
Vandaag het nieuwe richtingaanwijzer kapje geplaatst :eusa_whistle:

Hmmm, er is wel duidelijk kleur verschil te zien. Het is zeeer duidelijk te zien welke nieuw is en welke er al een langere tijd op zit.
Ik zal zo even een 3-tal foto's maken, en dan graag jullie reacties welke mooier staat. Zelf twijfel ik heel erg. :eusa_think:




Eén van de twee wordt sowieso vervangen, want dit is zijn geheel geen porem. :eusa_wall:
Volvoloos....

elianmars

Waarom niet gelijk beide kapjes vernieuwd dan?

BBS

Citaat van: elianmars op 05-02-2011 15:01:58
Waarom niet gelijk beide kapjes vernieuwd dan?

Ik heb daar op het moment niet echt bij stilgestaan. Ik baalde ervan dat de richtingaanwijzer op de snelweg ervanaf vloog.
Het laatste half jaar heeft het bepaald nou niet echt meegezeten maar dat terzijde. :eusa_eh:
Het feit ligt er, en er moet wat aan veranderd worden, dit is ook niks. :eusa_think:
Ik heb er net wel van die diadeem lampjes ingezet, dus de oranje gloed is er wel van af.

Misschien dan toch eens een keer heldere koplampen erin zetten ??? ::)
Volvoloos....

daytonawim

Gefeliciteerd met je  mooie auto, nu nog een setje velgen die passen bij je nickname ;-)

BBS

Zodan,

Ik heb nog een paar dingen aan mijn wensenlijstje toegevoegd. Het werkt hier redelijk aanstekelijk. ;D ;)

More to do:

* Comfort schakeling richtingaanwijzers,
* K&N luchtfiltersetje, of gelijkwaardig.
* Xenon verlichting monteren.
* Misschien "heldere" koplampen monteren.

En alles wat nog meer op mijn pad komt.

Edit: 1e post ook aangepast.
Volvoloos....

Kali-Integrali

Mooie bak, en hij wordt vast nog mooier.

Echter mis ik nog wel iets op je lijst, of ik kijk niet goed. Je mist het middelste rooster in je bumper.

Gr-Martijn

Citaat van: BBS op 06-02-2011 10:15:45
Zodan,

Ik heb nog een paar dingen aan mijn wensenlijstje toegevoegd. Het werkt hier redelijk aanstekelijk. ;D ;)

More to do:

* Comfort schakeling richtingaanwijzers,
* K&N luchtfiltersetje, of gelijkwaardig.
* Xenon verlichting monteren.
* Misschien "heldere" koplampen monteren.

En alles wat nog meer op mijn pad komt.

Edit: 1e post ook aangepast.

BBS

Citaat van: Kali-Integrali op 06-02-2011 13:19:53

Echter mis ik nog wel iets op je lijst, of ik kijk niet goed. Je mist het middelste rooster in je bumper.

Gr-Martijn


Het is geen officiële XC. :eusa_think: Ik weet derhalve dus ook niet of dit middelste rooster er wel of niet in thuis hoort.
Hoort hij er wel in thuis, dan moet wordt dit aan het To Do lijstje toegevoegd.
Volvoloos....

daytonawim

Volgens mij heb ik dat middenrooster nog op de plank liggen, voor de verzendkosten mag je em wel hebben.

BBS

Volvoloos....

BBS

Vandaag de roffel gewassen en 2 vervelende ontdekkingen gedaan.

Een stripje op het dak, net onder de steun van de de dakrails heeft losgelaten, zie foto's

en

Zoals te zien ligt het stripje ernaast en lijkt het te kort te zijn om tegen de andere strip aan te komen.


3 kleine vraagjes hierover: Moet daar een nieuw stripje voor besteld/gekocht worden en hoe krijg ik dat stripje weer juist gemonteerd.
En krijg ik hier lekkage van in de wagen?

Tenslotte nog geconstateerd dat het rechterspiegelhuis los zat. Even het spiegelglas verwijderd om vluchtig te kijken wat ervan de oorzaak kan zijn.
Blijkt dat het hele aluminium frame te zijn gescheurd/gebroken en moet dus vervangen worden.  Daarvoor is een oproep geplaatst en er is genoeg reactie geweest. Donderdag of vrijdag komt het nieuwe spiegelhuis binnen en zal ik hem erop zetten.

Foto's van het gebroken spiegelframe zal ik morgen maken en hier plaatsen.
Volvoloos....

elianmars

Volgens mij is dat stripje een gedeelte van een groot rubber, dat onder het pootje van de dakrail zit. Je zou het vast kunnen lijmen/kitten, als je het voor elkaar krijgt om het iets uit te rekken, want het is inderdaad een stukje te kort.

Je hoeft niet bang te zijn voor lekkage  ;)

BBS

Dank je wel. ;) Moet ik maar eens kijken hoe ik die strip weer dicht kan krijgen.

Zoals gezegd zou ik vandaag de scheur in de spiegel nog fotograferen van die scheur.
Hoe die scheur erin komt weet niemand, maar feit is dat de spiegel behoorlijk trilt als ik op de snelweg rij.
Ander aluminium spegelhuis zal aan het eind van de week wel binnenkomen dus kan die er in het weekend op gezet worden.. :)

en zie ook:

Ook mooi de gelegenheid om de grijze rand eens lekker in de lijnolie te zetten ;D
Volvoloos....

ulkeman

die rand kun je in de lijnolie zetten.
heeft alleen helaas geen zin. is geverfd namelijk ;)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen