Definitieve No-Go's

Gestart door moderators, 23-02-2011 09:35:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Noot

Ok, als je het niet erg vind blijf ik in mijn definitieve no-go rijden, met levensgevaarlijk losse stiksels en borduurschade op de velgen  ;)

arjenT5R

Citaat van: Noot op 14-07-2018 16:34:10
Ok, als je het niet erg vind blijf ik in mijn definitieve no-go rijden, met levensgevaarlijk losse stiksels en borduurschade op de velgen  ;)

Kratje bier en een vrijwaring kerel plat stampen dat ding :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Noot

Citaat van: arjenT5R op 14-07-2018 16:57:18
Citaat van: Noot op 14-07-2018 16:34:10
Ok, als je het niet erg vind blijf ik in mijn definitieve no-go rijden, met levensgevaarlijk losse stiksels en borduurschade op de velgen  ;)

Kratje bier en een vrijwaring kerel plat stampen dat ding :P

Afhankelijk van het merk bier ga ik misschien wel akkoord :P

haasje

@mods:

zouden jullie je mening hier over willen geven, hoort mijn bericht hier thuis of niet. Indien jullie van mening zijn dat het hier niet hoort mik dan mijn bericht en alle (onnodige) commentaren van de afgelopen dagen weg; hoort het hier wel thuis verwijder dan alle onzin reacties.

Noot

Het ging er mij meer om dat de titel van dit topic de lading niet dekt.
Verander de titel dan ten minste in: "Bekende mankementen van auto's die te koop staan" of zoiets.

De auto die jij beschrijft is gewoon een gemiddelde 850/classic in mijn ogen zeker geen no-go.

Ozzzz

Citaat van: haasje op 14-07-2018 19:53:22
@mods:

zouden jullie je mening hier over willen geven, hoort mijn bericht hier thuis of niet. Indien jullie van mening zijn dat het hier niet hoort mik dan mijn bericht en alle (onnodige) commentaren van de afgelopen dagen weg; hoort het hier wel thuis verwijder dan alle onzin reacties.

Tsjonge jonge Heer Haasje zelfs het 850 forum blijft een forum hè.

Hoop oprecht dat een paar leuk(in mijn beleving) bedoelde posts niet tot gevolg hebben-->


Spin!

Citaat van: haasje op 13-07-2018 00:19:23
Citaat van: glenfiddich1983 op 12-07-2018 11:11:59
Misschien handig te vermelden waar hij te koop staat?

Dat weet ik niet :eusa_wall:

Ik weet waar de auto nu staat voor reparatie, maar wordt gezien het aantal problemen nu verkocht als "as is", maar ik weet niet van welke handelaar hij is. De auto zal in/rondom den Bosch te koop staan.
Er zit een nieuwe apk op, om dat te doen is er wel wat werk aan de auto gedaan, maar ook niet meer als noodzakelijk.

Hij staat hier in Rosmalen te koop voor 2600,-
Dak schijnt gerepareerd te zijn voor krap 600,-

Op Facebook te koop:
Stefan van Dinther
Volvo C70 2.4 T Cabrio 1999 Blauw met een nieuwe apk rijdt heerlijk. Een fijne youngtimer gunstig voor op de zaak.  Auto rijdt perfect, proefrit geen probleem.  Auto is helemaal nagekeken en een nieuwe apk er op gezet en een kleine beurt gehad. Alles werkt dak werkt ook perfect factuur aanwezig van €580 euro van vorige maand wat er allemaal aangedaan is alleen airco doet het niet de rest werkt alles airco is leeg geen onzin bieden dit is goedkoop en vaste prijs.

www.vm-parts.nl

haasje

Dak was voorheen al een keer defect (computer reageerde niet en sensor afgebroken), het probleem nu is dat de computer wederom niet reageert. De laatste keer dat ik hem zag (dag van mijn bericht) stond hij bij de monteur met het probleem dat hij het weer niet deed.

Spin!

Citaat van: Noot op 14-07-2018 16:34:10
Ok, als je het niet erg vind blijf ik in mijn definitieve no-go rijden, met levensgevaarlijk losse stiksels en borduurschade op de velgen  ;)

Als je voor 2500 euro je gedroomde auto koopt en er is kunst en vliegwerk uitgevoerd om deze door de apk heen te krijgen dan is dit een goede tip. Uiteraard mag je voor 2500 euro niets verwachten, maar wanneer een auto voor nagenoeg 100% wordt geadverteerd mag je daar vanuit gaan.

Ga er maar aan staan, SRS storingen, airco, tellerbak, remmerij etc. Uitgaande van Canbus...ben je met 4 a 5000 euro wel zoet.

www.vm-parts.nl

Ozzzz

Dusss... Dhr. Haasje had van meet af aan al een punt.

Dubbel vouwen die bak..

Piet


elianmars

Citaat van: Spin! op 14-07-2018 23:59:07
Citaat van: haasje op 13-07-2018 00:19:23
Citaat van: glenfiddich1983 op 12-07-2018 11:11:59
Misschien handig te vermelden waar hij te koop staat?

Dat weet ik niet :eusa_wall:

Ik weet waar de auto nu staat voor reparatie, maar wordt gezien het aantal problemen nu verkocht als "as is", maar ik weet niet van welke handelaar hij is. De auto zal in/rondom den Bosch te koop staan.
Er zit een nieuwe apk op, om dat te doen is er wel wat werk aan de auto gedaan, maar ook niet meer als noodzakelijk.

Hij staat hier in Rosmalen te koop voor 2600,-
Dak schijnt gerepareerd te zijn voor krap 600,-

Op Facebook te koop:
Stefan van Dinther
Volvo C70 2.4 T Cabrio 1999 Blauw met een nieuwe apk rijdt heerlijk. Een fijne youngtimer gunstig voor op de zaak.  Auto rijdt perfect, proefrit geen probleem.  Auto is helemaal nagekeken en een nieuwe apk er op gezet en een kleine beurt gehad. Alles werkt dak werkt ook perfect factuur aanwezig van €580 euro van vorige maand wat er allemaal aangedaan is alleen airco doet het niet de rest werkt alles airco is leeg geen onzin bieden dit is goedkoop en vaste prijs.

Ik lees het zelfs nog anders: De beurt, APK en reparatie dak hebben bij elkaar 580 euro gekost  :eusa_think:

Vulk

Citaat van: haasje op 14-07-2018 19:53:22
@mods:

zouden jullie je mening hier over willen geven, hoort mijn bericht hier thuis of niet. Indien jullie van mening zijn dat het hier niet hoort mik dan mijn bericht en alle (onnodige) commentaren van de afgelopen dagen weg; hoort het hier wel thuis verwijder dan alle onzin reacties.

Een echte NO GO is het in mijn ogen niet, maar dat is subjectief natuurlijk.
Sowieso is jouw post nuttige informatie voor iemand die de auto zou willen gaan bekijken dus voor mij mag het zeker blijven staan.

Ewout Schalkwijk

Eensch met Vulk. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Er zijn genoeg mensen hier die zo'n auto kunnen opknappen, maar op voor voorhand wat meer weten is alleen maar prettig.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

haasje

Citaat van: Vulk op 15-07-2018 11:02:32
Citaat van: haasje op 14-07-2018 19:53:22
@mods:

zouden jullie je mening hier over willen geven, hoort mijn bericht hier thuis of niet. Indien jullie van mening zijn dat het hier niet hoort mik dan mijn bericht en alle (onnodige) commentaren van de afgelopen dagen weg; hoort het hier wel thuis verwijder dan alle onzin reacties.

Een echte NO GO is het in mijn ogen niet, maar dat is subjectief natuurlijk.
Sowieso is jouw post nuttige informatie voor iemand die de auto zou willen gaan bekijken dus voor mij mag het zeker blijven staan.

Ok, dank je Thomas

Citaat van: elianmars op 15-07-2018 09:39:07

Ik lees het zelfs nog anders: De beurt, APK en reparatie dak hebben bij elkaar 580 euro gekost  :eusa_think:

Volgens mij is dat ook zo