Licht verklikker inbouwen via contact hoe ?

Gestart door danny., 20-05-2011 19:48:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

knip

ja..

gewoon een opel kopen die hebben standaard zo'n piepdingtoestandje ;D

danny.

Duidelijk.
Maar het lijkt mij wel zo voor de hand liggend dat ze die regel van het stads licht dan ook in het theorie boek te zetten voor dat je afrijd dat je op de hoogte bent van de regels.
Zoals mogen worden verwacht.
Het blijft raar dat ook de moderne auto´s niet één stand hebben terwijl de regels anders doen verwijzen.
En niet er achter moet komen der mate van een geel papiertje.

NinaPaul

Citaat van: danny. op 05-06-2011 10:39:09
Duidelijk.
Maar het lijkt mij wel zo voor de hand liggend dat ze die regel van het stads licht dan ook in het theorie boek te zetten voor dat je afrijd dat je op de hoogte bent van de regels.
Zoals mogen worden verwacht.
Het blijft raar dat ook de moderne auto´s niet één stand hebben terwijl de regels anders doen verwijzen.
En niet er achter moet komen der mate van een geel papiertje.

Nogmaals het rechts systeem
Jijzelf bent verantwoordelijk om de wet te kennen.
Nu er voor iedereen (en daarmee bedoel ik iedereen in NL) internet toegang is, is het opzoeken van wetten en regels een fluitje van een cent.

Dwingend recht, Iedere Nederlander dient de wet te kennen.
Het dus niet weten van de regels is geen excuus om een overtreding te begaan.

(iedereen geacht wordt de wet te kennen gaat natuurlijk niet zo ver dat op deze grond, grondrechten kunnen worden ontzegd.
Maar dat is dan weer een hele andere discussie.)



"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Laserblue

#33
Zoals Ludo al zegt ietse siempel om dat zoemertje in te bouwen.
Hoe oud ben je Danny? Want ik krijg het gevoel dat we hier tegen een puber op moeten löllen.  :eusa_doh:
Resumé
1. Je mag niet met staNdlicht rijden
2. Xenon gaat niet kapot van dagelijks gebruik
3. Je bent ook nog eens veel beter zichtbaar, meteen DE reden dat de lichten bij Volvo automatisch aan en uit gaan
4. Tijdens je rijlessen vorig jaar is je verteld welke verlichting je wel en niet mag voeren


5. Om met de woorden van een zeer gewaardeerd ex forum lid af te sluiten:
VERPAUPERING
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*