Handleiding / Instructieboekje 850

Gestart door gerbenvolvo, 20-05-2004 00:01:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daytonawim

Grappig zo veel vraag naar boekjes, ga eens even op de sloop kijken, ik denk dat ik er wel 5 in mijn handen heb gehad eergisteren. (zelfs kompleet met service boekjes e.d en volvkeurig voorziern van een volvo map er om heen)

Een boekje van een S70 heb ik hier nog liggen (in het Nederlands)

volvo fan

Heb je al op site van IPD USA gekeken? Je kan natuurlijk ook VADIS downloaden en installeren. Werkt super voor alle modellen met zeer goede ondersteuing middels tekeningen en foto materiaal..

Tim850

ik kan de Haynes echt aanraden voor zo ongeveer al het onderhoudswerk! Betaalbaar, en echt alles staat er in.

EdwinGLT

Kijk dat is handig al die links naar verschillende handleidingen. Maar werken met het Haynes boek is ook fijn. Gelukkig had ik die niet weg gedaan bij de verkoop van mijn vorige 850 GLT. Maar wat digitale informatie helpt, hoewel mijn eigenaar nog veel originele boekjes en zelfs rekeningen heeft. Ideaal.
850 GLT 2.5 20v (03-1992 alter-I) - Rood - 292.000
850 GLT 2.5 20v (04-1996 alter-II) - Silversand Metallic - 157.000 (begin 2017 89.000)
V70 2.0 T4 (04-2015 - model 2016) - 145.000
Polestar 2 (Launch Edition) - 2020


GroKo

Ik lees in dit draadje eea over VADIS. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?

elianmars

Citaat van: GroKo op 16-02-2014 19:23:18
Ik lees in dit draadje eea over VADIS. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?

Mag eigenlijk niet over gepraat worden, aangezien het in 99% van de gevallen om illegale software gaat.

Maar kijk eens op Marktplaats  :eusa_shhh:

MarkJJR

Citaat van: GroKo op 16-02-2014 19:23:18
Ik lees in dit draadje eea over VADIS. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?

Ik heb n op Win XP werkende versie van VIDA, min of meer de opvolger van VADIS.
Is alleen n beetje een groot pakketje, zo'n 4,5 GB. Op Win 7 had ie er trouwens geen zin in.
Maar wellicht n keer met n HDD langs rijden, ik hou je advertenties wel ff in de gaten, wellicht kan ik je er dan gelijk aan helpen.

GroKo


Nomis

stuur even een pb'tje ik heb toevallig van de week een hele verzameling gekregen in PDF. Wellicht zit er eentje tussen waar ik je blij mee kan maken.
Volvo 850 T5R Zwart -> Volvo 850 T5 Wit

okapi

Hebben jullie al gevraagd aan de http://www.estateservices.nl/ ?
Daar kon ik direct een handleiding kopen voor mijn V90.