kampeerweekend met de club

Gestart door Gerrit1961, 27-05-2004 23:07:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

s©ub@

heb je in september ook niet echt meer nodig ;) een kacheltje in bed zou wel prettig zijn <grin> :P ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Ingrid

Hartstikke leuk, Knoet & ik komen ook. Maar begint het festijn al op een vrijdag dan... omdat ik mensen zie melden dat ze pas op zaterdag kunnen?
@Scuba,
staat dat aanbod nog steeds dat ik van jullie voortent gebruik mag maken, slaapt een beetje vervelend in een sedan.
Volvo is a girls best friend...

denkweb

Citaat van: Ingrid op 29-05-2004 19:29:31
Hartstikke leuk, Knoet & ik komen ook. Maar begint het festijn al op een vrijdag dan... omdat ik mensen zie melden dat ze pas op zaterdag kunnen?
@Scuba,
staat dat aanbod nog steeds dat ik van jullie voortent gebruik mag maken, slaapt een beetje vervelend in een sedan.

Ik probeerde je net te bellen en kreeg toen Joris aan de lijn... hoe zit dat?  ;D

Ingrid



Citaat van: denkweb link=board=7;threadid=5047;start=msg70579#msg70579
Ik probeerde je net te bellen en kreeg toen Joris aan de lijn... hoe zit dat?  ;D
quote]

Uhhh... jij probeerde MIJ te bellen....volgens mij probeerde Koen, Joris te bellen... zo iets toch ;D Zeg, de tam tam werkt wel bloedsnel  ;)
Volvo is a girls best friend...

denkweb


BartT5R

Citaat van: Ingrid op 29-05-2004 19:32:24


Citaat van: denkweb link=board=7;threadid=5047;start=msg70579#msg70579
Ik probeerde je net te bellen en kreeg toen Joris aan de lijn... hoe zit dat?  ;D
quote]

Uhhh... jij probeerde MIJ te bellen....volgens mij probeerde Koen, Joris te bellen... zo iets toch ;D Zeg, de tam tam werkt wel bloedsnel  ;)
Euhh, dat gaat daar toch een beetje een deftige boel worden zeker? Anders kom ik niet hoor ;)

Ingrid, je mag ook in mijn 855 slapen hoor (ik breng toch de caravan mee) ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

volvoTon

Zoals het er nu uitziet komen wij ook.
In iedergeval langs en waarschijnlijk blijven we er ook slapen(slapen??) ;D

volvoTon :) :)

Snap het alleen niet van Joris en Ingrid(wat heb ik gemist ;D ;D ;D)
grapje ;D

Joris_Scholte

Zal even een fabeltje uit de wereld helpen:
Ik was vanmiddag aan het knutselen aan de R met mijn kameraadje Danny, en Ingrid was langsgekomen om de auto in het echt te bekijken; ze was itoch in de buurt. Had net even mijn handen vol aan het koplampwissergebeuren, toen S©ub@ belde, dus ik vroeg Ingrid of zij de telefoon even op wilde nemen. Vandaar.
Wat het kampeerweeekend betreft: lijkt me supergezellig
Het hele jaar de R in de maand

Gerrit1961

Dacht ook aan een datum in juni of zo in Noordholland dan maar een aan de kust of zo

LekkeRRRR

Citaat van: Joris_Scholte op 29-05-2004 22:57:54
Zal even een fabeltje uit de wereld helpen:
Ik was vanmiddag aan het knutselen aan de R met mijn kameraadje Danny, en Ingrid was langsgekomen om de auto in het echt te bekijken; ze was itoch in de buurt. Had net even mijn handen vol aan het koplampwissergebeuren, toen S©ub@ belde, dus ik vroeg Ingrid of zij de telefoon even op wilde nemen. Vandaar.
Wat het kampeerweeekend betreft: lijkt me supergezellig

En als iedereen dan donderdag Ingrid belt neem jij zeker de telefoon op?
;)/jan

s©ub@

@ingrid; voortent aanbod staat nog steeds (is wel een luifeltje, maar ok) anders zijn er nog legio andere plaatsen om te slapen hoor ;) (we hebben sowieso al 3 slaapplaatsen in onze sleurhut)

@volvoton: ja, slapen gebeurt ook hoor ;);D en het zou top zijn als jullie er natuurlijk ook bij zijn

@BarT5R: deftig maken we samen, gezellig zal het zeker worden :)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

855-Champagne

Citaat van: Ingrid op 29-05-2004 19:29:31
slaapt een beetje vervelend in een sedan.

Ik heb ook nog wel een plekje voor je over :P
Je moet wel een beetje warm blijven als het koud is hé

denkweb

Citaat van: 855-Champagne op 30-05-2004 03:51:17
Citaat van: Ingrid op 29-05-2004 19:29:31
slaapt een beetje vervelend in een sedan.

Ik heb ook nog wel een plekje voor je over :P
Je moet wel een beetje warm blijven als het koud is hé

Weet waar je aan begint...  ;D

Ingrid

Mmmm.... ga geloof ik voor dit weekend maar weer een's m'n Ninja-training oppakken, slaap ik tenminste wat rustiger  :P
Volvo is a girls best friend...

s©ub@

ingrid in strak zwart stoeipakje met hoofdband? :o ;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!