Te Koop: Project S70RX :-)

Gestart door -D©©©L-, 02-07-2011 23:05:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jrkalf

Ik denk dat hem daar de crux ook in zit. Er is nog geen einddoel.

Het is een hersenscheet van mogelijkheden waarin nog alles nog uit losse componenten bestaat en deels nog niet aanwezig is.
Ongetwijfeld dat er uiteindelijk iets komt, maar het is nu nog wensen definieren voordat het bouwen gaat beginnen (zoals ik het lees).
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Ewout Schalkwijk

Ik zit klaar met een bak popcorn. :o

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

jrkalf

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 04-07-2011 18:49:21
Ik zit klaar met een bak popcorn. :o

Ewøut
Berg maar weer op hoor. Ik had het genoegen om Marco vandaag nog even aan de lijn te hebben ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Ewout Schalkwijk

Damn! Dan maar weer terug naar GTST :-\

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

-D©©©L-

#19
Citaat van: )()()sT op 04-07-2011 14:34:24
Citaat van: Spin! op 04-07-2011 14:21:49
Marco, normaal zwaai je erop los met fotomateriaal...hup hup!
( of laat in ieder geval zien wat je einddoel is )

Inderdaad. Rob en ik waren het er vanmorgen ook al over eens dat er eens wat plaatjes moeten komen ipv. een paar teasers ;D

Geen teasers ?  Tuurlijk wel !   ;D ;D


Klik voor hi-res


Hans Duiven

Een estate Marco? Wat nu dan toch..en waar gaat dat heen?

;D

big ben


daytonawim

Tss, en dan niet eens effe een bakkie komen halen  >:(

-D©©©L-

Hij stond gisteren al in zwolle.



Citaat van: big ben op 05-07-2011 05:54:19
Een xc op de afsluitdijk  ::)........

Bijna goed.

michiel

Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

verron

Dit klinkt interessant  :eusa_think: Vooral het stukje "AWD 2004 Haldex"  :eusa_dance:
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

animalT5R

Citaat van: michiel op 05-07-2011 15:51:31
Enkhuizen-Lelystad zeg ik.
Vraag ik me ook ten zeerste af,neem aan dat Marco niet tegen het verkeer in gaat rijden om een foto te maken[het lijkt ten minste op de foto dat hij in de bestuurders spiegel genomen is]
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Auk

Auke
Volvo. for life

jrkalf

Citaat van: Auk op 05-07-2011 17:58:59
Komt vast vanaf 't eiland of niet?
Noord Holland, altijd al een apart eiland gevonden ;P
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

-D©©©L-

Gisteren de XC even aan de onderzijde bekeken. De achterwiel ophanging is toe aan nieuwe rubbers maar ziet er verder nog wel netjes uit. De visco is al eens vervangen (redelijk recent zelfs), de haakse overbrenging lekt ietsje (niks bijzonders) en zat los aan de bak...  Ook waren er 2 bouten weg. Omdat de uitlaat ondersteund word door een strip welke aan de haakse overbrenging zit, is deze steun uit de uitlaatbuis gescheurd. Dat verklaart het lekken van de uitlaat wel een beetje.  ;D

De bandenspanning was nogal aan de lage kant (1,5/1,2/0,5/2). Rondom even op 3.0 gezet.  De AT wilde nog wat olie hebben (zweet op de slangen naar de koeler) en daarna een proefrit gemaakt.  Op zich stuurt het helemaal niet verkeerd, al leek ie soms op 4 poten te willen lopen. Geen herrie uit de AWD aandrijflijn en de bak schakelt echt supermooi. Alleen bleef ik maar een klepstoter horen, iets dat niet gewoon is bij motoren van na 1996.

Een korte check van de olie leerde dat ie er echt al heel erg lang in moet zitten. Git en Gitzwart, zelfs tussen de vingers kon je voelen dat het weinig meer smeerde.
Enfin, een bus flush erdoor en lekker een half uurtje stationair laten lopen. Daarna af laten lopen en nieuwe olie erop.
Starten... lopen, nog even een vaag tik tik... en stil was de stoter.

Binnenkort maar eens de snelweg op om te kijken wat de aandrijflijn doet op hogere snelheden.