Nieuwe versie forum geinstalleerd

Gestart door Beheerder, 03-04-2003 16:57:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beheerder

Beste forumleden,

Het Volvo 850 Forum draait nu op een nieuwe versie van Yabb. Deze versie is hopelijk wat sneller.

Nieuw in deze versie is:

1. Vriendenlijst; hierin kan je andere leden van het forum plaatsen, je kan dan in een oog opslag zien of ze online zijn of niet en je kan snel een prive bericht naar ze sturen.
2. Chat is gewijzigd; de vorige chat werkte niet altijd goed. Hopelijk is deze beter.. de chat is rechtsboven in het scherm te vinden.

Verder kan het zijn dat sommige dingen er ander uitzien of anders werken dan voorheen. Mis je zaken of werken dingen niet zoals ze moeten werken.. meld mij dit dan a.u.b.

Groeten,
Erik

Johann

#1
persoonlijke mening..
Nieuwe chat ben ik niet zo kapot van, te veel reklame banners...

Verder toppie!

Harm_T5

#2
Ben het voor 100 % eens met Johann !!
het ziet er mooi uit, maar de chat vind ik ook niet echt je van het  ;)
Keep on roffeling :D

reneetje

#3
Het ziet er fraai uit, maar dat het nu sneller is????

Dreamer2

#4
't mooi, maar net ietsie pietsie te "soft" qua kleuren. Ik zou de haarlijntje aan de buitenzijden "ridge" maken. Dan heb je meer het idee "in" het forum te zitten.
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Ludo

#5
idd heel mooi, sneller is het zéker niet.


Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 3 2003 om 20:18:43 UTC+0200)

Download : 182.2 KByte/sec
Upload : 11.2 KByte/sec
Connection : 295.0 Conn/min
Ping test Nederland : 4.0 ms

dit is zeer teleurstellend.

s©ub@

#6
Citeerpersoonlijke mening..
Nieuwe chat ben ik niet zo kapot van, te veel reklame banners...

Verder toppie!

ff een speciaal chatprogrammaatje opgezet voor diegene die willen chatten zonder 21 popups  ;D

http://intdes01.xs4all.nl/850chat.zip ff downloaden (is gescand op virussen) en uitpakken. Daarna nickname invoegen en op het bliksemflitsje klikken en klaar!

suc6 en tot op de chat
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Reitse

#7
Ik vinnut er best aardig uitzien hoor, maar waarom staat er een poll boven de hoofdgroepen?
(en er mist een L in vriendenijst...:P)

Beheerder

#8
- Ik ben al opzoek naar een chat zonder (irritante) reclame

- Verder worden de kleurtjes nog iets aangepast.. zodat ze beter bij onze stoere 850's passen  8)

- Betreft de snelheid.. dit ligt waarschijnlijk aan de server.. Er word aan gewerkt om de snelheid op te schroeven...

en zo blijven we lekker bezig  ;D

rogier

#9
Zoals elders op dit forum gezegd, wil ik mijn server ter beschikking stellen. Ik hoor het wel.

Beheerder

#10
Ik heb een nieuwe chat geplaatst..  Beter zo?

Erik

#11
Citeeridd heel mooi, sneller is het zéker niet.


Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Thu Apr 3 2003 om 20:18:43 UTC+0200)

Download : 182.2 KByte/sec
Upload : 11.2 KByte/sec
Connection : 295.0 Conn/min
Ping test Nederland : 4.0 ms

dit is zeer teleurstellend.

Is dit niet de snelheid van je eigen verbinding? Dit heeft volgens mij niets met het forum te maken...

s©ub@

#12
CiteerIk heb een nieuwe chat geplaatst..  Beter zo?

welke irc server gebruik je daarvoor? dan kan ik namelijk de scripts zo aanpassen dat iedereen kan inloggen...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Erik

#13
Citeerwelke irc server gebruik je daarvoor? dan kan ik namelijk de scripts zo aanpassen dat iedereen kan inloggen...

Server: www.freejavachat.com

Ludo

#14
CiteerIs dit niet de snelheid van je eigen verbinding? Dit heeft volgens mij niets met het forum te maken...

volgens mij wel ja, hier op het werk gaat het sneller, moet zelfs héél snel lezen nu.  ;D