knarfmk1's 850 Blog

Gestart door knarfmk1, 15-08-2011 23:06:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

henry classic v70

Ja, veel lichter is bijna niet mogelijk en gewicht weghalen of weglaten i.c.m. veiligheid is geen optie..
Voor 't duitse kampioenschap zijn we 100 kg te licht maar zijn daar nog niet gewogen  :eusa_shifty:  :eusa_shhh:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

knarfmk1

De auto is inmiddels verlaagd, moet zeggen rijdt net een stukkie beter, maar nog steeds heel comfortabel, helemaal niet stug ofzo. maar ziet er vooral wat beter uit!

Vandaag nog een mooi transportje gedaan, mijn golfje even van de straler opgehaald



Auto is hier iets in zijn kont gezakt vanwege de aanhanger, maar staat mooi op zijn pootjes dacht ik zo. Nu de volans nog ff opknappen  :eusa_dance:

SirRutte

Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien met de Volans! Toch leuk dat die auto gewoon weer knappe velgen krijgt :)

Peter360

Auto is inderdaad net mooi verlaagd zo te zien. De volans zullen het helemaal afmaken.

cas

oei!! die van je broer  ;D    :eusa_drool:


welkom, en mooi dat er weer zon foto kunstenaar bij is! kan ik altijd wel van genieten, mooie fotos  :eusa_clap:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

knarfmk1

haha foto kunstenaar, ik speel alleen maar een beetje met het toestel hoor!

knarfmk1

kon gister voor niet te veel geld aan een setje Comets komen met nog redelijke banden, dus die heb ik maar gekocht
dan hoef ik de volans niet op te knappen e.d. scheelt weer centjes die ik liever in de golf stop  :eusa_silenced: (ook al staan die waarschijnlijk net iets beter  :eusa_shhh: ) volans gaan in de verkoop dus als iemand interresse heeft :)

gelijk er maar effe onder gezet en een paar fototjes geschoten!










staat lekker al zeg ik het zelf!  ;D

daytonawim

Strak hoor, staat prima, nette foto's ook :-)

henry classic v70

Dat staat zeker lekker! En voor die prijs.......  :eusa_dance:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

RATFINK


knarfmk1

Thanks, iets met deja vu  ;D

SirRutte

Strak hoor met die Comets, dat blijven erg mooie velgen! Gelijk een heel ander gezicht, al vind ik Columba's ook zeker niet lelijk. Misschien wat voor de winterbanden ;)

LQDI

Wa kosten die Volans? ;D

knarfmk1

Zo maar weer eens een update hier, de 850 doet t nog prima, in maart lekker mee naar oostenrijk geweest en zonder problemen heen en weer gereden.
Het enige mankementje is dat het tellerwieltje is gebroken dus daar moet ik effe een nieuwe voor inzetten, eerst effe de km-stand uitlezen bij de dealer dan staat ie ook meteen weer goed. Remmetjes achter zijn ook aan vervanging toe, heb de boel al besteld dus dat komt ook goed!

Verder heb ik m nog een kleine voorspoiler gegeven, vindt t zonder net te kaal en een R-bumper is net ff te duur voor de leuk  ;) anyway, wat plaatjes bij de praatjes:














Bouke

Welkom hier,je bent al lekker bezig zag ik ;D waar heb je dat spoilertje vandaan en is dat echt voor een 850 of is het iets universeels :eusa_think: het staat wel aardig moet ik zeggen ;) ook de comets :eusa_drool:  prachtig hoor :eusa_clap: