Klokkenwinkel V70 T5 in te bouwen in een V70 TDI 1997 ?

Gestart door Jans Duiven, 01-01-2012 18:58:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jans Duiven

Is het mogelijk of gaat dat niet werken?

Hans

Laguna-S60R

De tdi heeft een andere toerenteller, dus daar zit zoieso al een verschil in.
voor de rest weet ik het niet :eusa_whistle:
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Sbv

Let ook even op bouwjaar, vanaf MY99 is er meer electronica in gekomen, dan gaat er ook minder passen naar mijn idee

Jans Duiven

Citaat van: Sbv op 01-01-2012 19:11:59
Let ook even op bouwjaar, vanaf MY99 is er meer electronica in gekomen, dan gaat er ook minder passen naar mijn idee

Dat vermoed ik ook. Hoe te meer elektronica, des te lastiger de compatibiliteit..

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT


Jans Duiven

#6
Dag heren,

Laat maar zitten dit domme verhaal.
Ik dacht er eentje te plaatsen met een turbometer maar die schijnen niet te bestaan.
:eusa_wall:

Dan zelf maar wat knutselen... turbometer uit een 850 klokkenwinkel in een S/C/V70 klokkenwinkel
frotten :eusa_shifty:


Hans

Sbv

Losse meter voor een diesel een idee en deze in de A-stijl monteren ?

Jans Duiven

Citaat van: Sbv op 01-01-2012 21:23:36
Losse meter voor een diesel een idee en deze in de A-stijl monteren ?

Ik wil liever niets in de A-stijl inbouwen.
Integratie in de bestaande klokkenwinkel zal absoluut een knutselpartij zijn, maar dat zien we dan wel weer.

Sbv

Misschien dan een reserve diesel klokhuis om mee te spelen.
Ruimte is er wel voor de meter uit bijv de 850

Jans Duiven

Citaat van: Sbv op 01-01-2012 21:44:16
Misschien dan een reserve diesel klokhuis om mee te spelen.
Ruimte is er wel voor de meter uit bijv de 850

Yep, ik heb Roger (rpakuypers) al een bod gedaan op zijn klokken(spel) winkel.  ;D

arjen850

#11
hmm, dat lijkt mij een hele leuke upgrade, Hans ga maar gauw het wiel uitvinden, we wachten de foto's af:)

haasje


Jack v

De bedoeling is om Hans zn eigen klokkenwinkel te behouden en daar een losse turbodrukmeter van een 850 in te bouwen incl. schaal.  Zal even frezen en lijmen worden maar ik denk wel dat het gaat lukken.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjen850

Citaat van: Jack v op 02-01-2012 17:31:38
De bedoeling is om Hans zn eigen klokkenwinkel te behouden en daar een losse turbodrukmeter van een 850 in te bouwen incl. schaal.  Zal even frezen en lijmen worden maar ik denk wel dat het gaat lukken.

Dat is toch ook wat Erwin bedoeld, en ook wat ik bedoelde ;D Erwin had gelijk met zijn link naar het topic. ik wist niet dat het "wiel" al eerder was uitgevonden ;D