Even een updatje
De R loopt super en ben al helemaal gewend aan de automaat.

Afgelopen vrijdag de nieuwe rubber wintermatten bij de Volvo dealer opgehaald, deze er meteen maar ingelegd.
Dankzij Koen (Volvoboy) heb ik een goede tussenconsole kunnen overnemen.
Rense850T5 was zo vriendelijk deze vanaf de KBM mee te nemen en daar heb ik hem dus opgehaald,
Zaterdagavond maar even de tussenconsole vervangen, is eigenlijk een klein klusje.
Meteen de kabels van de navigatieunit even weggewerkt nu ik toch alles daar open had liggen.
Verder van Irianpaul 2 afdekkappen (welke je eraf moet schroeven om je H1 lamp te vervangen) voor de koplampen overgenomen, zodat de kappen met de gaten voor de Neonverlichting ook vervangen konden worden.
Houder voor de telefoon besteld welke ik bevestig heb op de brodit houder welke er al in zat.
Zaterdag de Comets er onder vandaan gehaald en Pegasus velgen gemonteerd.
Vind het jammer om de Comets er onder te laten zitten in de winter, dus de winterbanden over gezet. Van het zomer nieuw rubber op de comets en dan hebben we weer een mooi zomersetje.
Vandaag nog even een nieuw rubber voor de olievuldop gehaald bij de dealer, de oude was hard en liet wat olie door. Hier kwam ik van de week achter toen ik de bougiekabels wou gaan vervangen. Er lag iets olie en bij nader onderzoek bleek dit langs het rubber van de olievuldop te kruipen.
Bougiekabels nog maar even laten zitten, eerst het nieuwe rubber erin geplaatst en dan maar even kijken of hij nu dicht is. Huidige kabels zijn van 2008 en ik had al nieuwe besteld, dus die komen er binnenkort dus wel op.
Meteen even een R voor op de gril besteld, hebben we dat ook weer netjes.