at 5 bak net zo betrouwbaar als de 4 bak?

Gestart door post767, 02-02-2012 23:03:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

post767

Hoi,

Ik overweeg een v70 140pk 2000 aaan te schaffen met een AT5 bak, de auto heeft 240.000 gelopen en is altijd dealer onderhouden.

Weet iemand iets over de kwaliteit van deze bak? ivg met de 4 bak en rijd het erg anders?

alvast bedankt

post767

Hallo,

is er niemand die ervaring heeft met de AT5 bak??
Ik weet dat ze alleen in het uitloopmodel van 2000 zijn geleverd!

Kan iemand misschien iets over ervaringen vertellen met deze bak in een v70N of S60??

alvast bedankt

petrolhead

Hij doet het nog steeds. Net geen 200.000 km. Een V70 R AWD at5 heb ik, wel wat getuned. Haal overigens de paarden nauwelijks van stal. Echte Stopweg sprintjes doe ik niet aan want daar krijgt de bak echt van op zijn klote.

Met andere woorden; alles kun je kapot trappen en heb om de R op stage 0 te houden relatief veel geld gestopt behalve in de bak behalve een fush. Wel een verbetering daarna overigens.

Nu ik voorgaande type, vanwaar je vraag?

grijzev70tdi

Wel ervaring met een D5 2002 V70. Automaat. Eigelijk niks aan de hand, nu 280 000 gelopen. Heeft tot vorig jaar nooit  een trekhaak achter gezeten.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

post767




Nu ik voorgaande type, vanwaar je vraag?
Citeer


Het is voor mij de eerste AT bak en heb begrepen dat 240k voor eeen goed onderhouden at geen probleem is, vroeg me af of er mensen zijn die weten of de AT5 minder is?

vandaar de vraag

grt w