Schema Cruise control940

Gestart door Peter940, 02-08-2004 19:04:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peter940

Hallo,

Op het eerste gezicht misschien op het verkeerde forum, maar...

Ik ben op zoek naar een elektrisch schema v/d cruise control voor een 940.

Voor de 940 schijnen twee systemen te bestaan. Ik beb het systeem met Vacuumpomp.

Als tegenprestatie heb ik het complete werkplaatshandboek voor de 850 in .pdf formaat (zo'n 350MB) op CD-Rom of per mail.

Groeten,

Peter van Dijk

Geert-Jan

Helaas heb ik geen idee, maar bij de 850 werkt het ook met een vacuumpomp mogelijk lijkt het schema wel op elkaar.

En interesse voor het complete werkplaatshandboek voor de 850 in .pdf formaat is er zeker ook wel.

Ik heb in ieder geval wel belangstelling.

Toch maak je wel kans dat er hier mensen zijn die je kunnen helpen er zijn er namelijk wel bij die bij een dealer werken.

Suc6

Volvo850Club lidnr.0504409

Reitse

Peter,

Heb je het forum van de 700-vereniging al geprobeerd?
Ik laat deze draad nog even openstaan in verband met de aanbieding van het werkplaatshandboek.

Peter940

Bedankt voor de reactie,

Het systeem komt inderdaad redelijk overeen met die van de 850, alleen is de regelmoduul anders.
Op de regelmoduul zitten negen aansluitingen.
1 blauw/rood > richingaanwijzer handel
2 blauw > richingaanwijzer handel
3 zwart/wit > schakelaar bij pedaal
4 groen > Vacuumpomp
5 geel > ???? denk voeding 12V, maar vanaf waar?????
6 wit > richingaanwijzer handel
7 oranje > vacuumpomp
8 zwart > ???? denk massa ????
9 rood/geel > richingaanwijzer handel
9 geel rood > vacuumpomp

Op de schakelaar Bij het rempedaal zit:
zwart/wit > regelmoduul klem 3
blauw/rood > ??? naar blauw rood die van richingaanwijzer handel
afkomt ???

Daarnaast is een ander verschil dat bij de 850 twee pedaal schakelaars gemonteerd zitten zowel op de koppeling als op de rem. Bij deze set zit slechts een schakelaar gemonteerd. Ik neem aan op de rem???

Ondanks geen 850 hoop ik dat iemand toch de nodige tips of/en schema's heeft.
Soms wil ik nog wel eens zelf wat uitproberen, maar met een cruise control neem ik liever geen risico's.

Betreft het werkplaats handboek is het mischien mogelijk om hem naar de webmaster te mailen en kan hij op de site gezet worden.(340MB)

denkweb

In dat handboek hebben we natuurlijk interesse, je hebt al een berichtje ontvangen.

Voor de schema's zal ik je ook nog (een tweede) berichtje doen ;)