Diesel aangeschaft

Gestart door Mygen, 21-06-2012 16:48:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mygen

Mensen!

Ik heb een donkergroene v70 uit 1999 gekocht en vanaf nu dus (eindelijk) bestuurder van de mooiste auto!

2.5 diesel automaat

Volgende week naar de rie in Hoorn om te kijken waarom de auto trilt, wellicht uitlijnen/balanceren? Krijgt de auto ook een beurtje ivm vakantie in juli, ben benieuwd!


Vanaf 3 juni iig heerlijk gereden, 2000 km. Schrok wel van de rook bij kick down maar schijnt er bij te horen. Airco werkt goed, alles doet het, automaat schakelt goed. Remmen ok, gecheckt op kruising met een tram....

Gordel is te kort voor maxicosy dat was een verrassing, THE family car waar je je gordels moet verlengen...? Maar bij estate service in Obdam hebben ze alles wat een v70 rijder verlangt.

Houd jullie op de hoogte!

M


knoopie

Nou Mygen bij deze hartelijk welkom, gefeliciteerd met je aankoop.
We zouden het leuk vinden als je binnenkort wat foto's van je roeterd plaatst  :eusa_whistle:

Hoe veel km heeft de roeterd gelopen? en heb je er nog plannen mee.
Het trillen is dat bij het remmen en wat trilt er dan allemaal, stuur?

Wens je veel goeie en veilige km toe een auto waar je veel rijplezier mee gaat beleven

;)

Mygen

Auto trilt bij snelheden boven de 110 km/uur. Heeft 325000 km. gelopen.

Zal eens kijken of het lukt om foto's te plaatsen.

knoopie

Citaat van: Mygen op 21-06-2012 19:16:17
Auto trilt bij snelheden boven de 110 km/uur. Heeft 325000 km. gelopen.


Mygen,
Ik denk dat het goed is er naar te laten kijken, tenzij er andere forumers zijn die jou hier verder mee op weg kunnen helpen.
Anders kun je hier wat meer te weten komen http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,30625.0.html

;)


Mygen

lijkt bij mij minder ernstig, heb er geen last van maar op de snelweg, zeker op vakantie kan het vervelend worden.De achterbanden zien er oud uit en ik wil er eens een expert naar laten kijken, vandaar mijn rit naar de dealer. Sowieso wel goed om eens te kijken wat ik precies in huis heb gehaald..

thanks voor de tip!

henry classic v70

Citaat van: Mygen op 21-06-2012 19:43:30
lijkt bij mij minder ernstig, heb er geen last van maar op de snelweg, zeker op vakantie kan het vervelend worden.De achterbanden zien er oud uit en ik wil er eens een expert naar laten kijken, vandaar mijn rit naar de dealer. Sowieso wel goed om eens te kijken wat ik precies in huis heb gehaald..

thanks voor de tip!

:eusa_think: 'k weet niet hoor maar experts kom je niet tegen bij de dealer maar hier op 't forum ;)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4