Waltersan stelt zich voor!

Gestart door Waltersan, 08-01-2013 22:02:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Waltersan

Heren en Dames,
vanwege mijn zoektocht naar een Volvo ben ik hier terecht gekomen.
ik heb meer met motorfietsen, waar ik al 20 jaar aan sleutel, maar op zich is werken aan een auto ook wel leuk om te doen. Vandaar dat ik ook oudere auto's rij met hogere km standen.
Ik onderhou de motoren en auto volledig zelf, alleen bij gebrek aan een brug of smeerput moet ik helaas uitbesteden.
Ben inmiddels 42 en heb electronica als achtergrond. ik woon in de mooie betuwe, mooi midden in het land.
Ik zal elders op het forum (weet niet hoe die sectie heet, nieuw he) mijn vragen stellen omtrent mijn aanschafplannen.

Turbobiker

Welkom hier Walter. En ik denk dat je inderdaad helemaal goed zit wat autokeuze én forum betreft!
De Tussenpaus

Zomer

Voor een brug moet je bij Marty (volvo maf) zijn! hoop wel dat jullie een beetje in de buurt van elkaar wonen (zie onder "stelt zich voor" van een paar dagen terug) En iemand met electronica als achtergrond.... altijd handig!

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

mwg

Hallo Walter, ook welkom hier op het forum.

Groet Marty.

Waltersan

de genoemde link had ik uiteraard al doorgespit.

ik doe zo'n beetje alles zelf. alleen had ik vorig jaar een kapot 2 massa vliegwiel, na 285000km, en bij een bmw zit dat best lastig. daarnaast heb ik net een overgangsmodel dus het was niet duidelijk welke type vliegwiel er in moest. dus de lokale garage heeft dat keurig opgelost voor me. alleen heb ik nog nooit een klus laten doen bij een garage, dus die rekening was ik niet gewend....... nieuw 2-massa vliegwiel, nieuwe koppeling, nieuw krukas keerring, nieuwe olie in de bak, 4 wiel uitlijning, en 2 wielen balanceren: 2200 euro !! en dit is eigenlijk ook alleen maar gewoon onderhoud. (laatste 2 items had er niks mee te maken maar moest ook gebeuren)

Kouwe Arie

welkom hier en succes met het zoeken naar een mooie roffel.!