Volvo V70 R en natuurlijk een rode!

Gestart door Peultje, 22-01-2013 22:17:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjen850

Al zaten de klauwen op het dak, blijf het eem mooie auto vinden ;D

rogerV701998

Citaat van: arjen850 op 23-01-2013 19:16:25
Al zaten de klauwen op het dak, blijf het eem mooie auto vinden ;D

Je zou 'm zo willen klauwen... :eusa_think:

;D

Prachtige auto! :eusa_clap:

The Demon

Citaat van: arjen850 op 23-01-2013 19:16:25
Al zaten de klauwen op het dak, blijf het eem mooie auto vinden ;D
Dat remt dan wel weer wat beroerder  ;D

Maar het is een mooie bak, al ben ik niet zo'n liefhebber van rood.  :eusa_clap:

Groet,
The Demon.

Erik_M.

Citaat van: Peultje op 23-01-2013 16:59:37
Vrienden, het is toch echt een AWD, dit misschien ondanks de remklauwen (met hammerite rood gemaakt). Er zit wat modder op de velg van de Franse camping. Het is wel de auto van de foto's van Erik_M (wie is The Saint? (en dan bedoel ik niet die filmheld)). De handrem remt inderdaad beroerd, is dit typisch?

Ha Peultje,

The Saint is Forumlid en een van de vorige eigenaren van de Rode R AWD die nu van jou is.

Al die twijfel is bij degenen die kennelijk de verschillen tussen een V70 R AWD en een 'gewone' R nog niet
precies weten  ;)  Maak je daar echter geen zorgen over.  Je hebt iig. een prachtige wagen.

gRoet,
eRik

KIM

Gefeliciteerd met een van de meest besproken Rren op het forum. The Saint is altijd heel erg zuinig op de auto geweest; ik heb de auto in lenvende lijve mogen aanschouwen destijds.

Citaat van: t_w op 23-01-2013 18:51:59
Mooi!
Dat had ik eigenlijk nog niet eerder gezien in die kleur.
Wat is de kleurcode eigenlijk?

Aanvankelijk dachten we dat dit 609 zou zijn, maar The Saint heeft mij ooit verteld dat deze auto de kleurcode 610 draagt.

The Saint

Hey Peultje, gefeliciteerd met deze bijzondere wagen! Genoeg over te vinden op dit forum, zowel van de tijd dat ik hem zelf bezat, als de periode daarvoor.

Ik ben idd een van de vorige eigenaren. Heb er heerlijk mee gereden en van genoten. Verkocht toen ik privé ging rijden in mijn zakelijke auto. Mijn toenmalige collega uit Groenekan (bij Utrecht) heeft hem van mij gekocht. Wist niet waar de auto nu was, dus leuk om het weer te zien!!

Gelukkig heb ik de foto's nog (hangen in de keuken, zie ze elke dag ; )

Geniet R van!
No shirt no shoes, no pinball

Jan_D.

Ha leuk! Rudy "Saint" leest nog steeds mee. Een paar jaar terug had ik auto nog een keer bij Hollandse Rading gespot.
Die foto's goed bewaren, blijft een pracht-auto!


@ Peultje: gefeliciteerd met deze super fraaie auto!

Jan

The Saint

Citaat van: Jan_D. op 23-01-2013 20:23:15
Ha leuk! Rudy "Saint" leest nog steeds mee. Een paar jaar terug had ik auto nog een keer bij Hollandse Rading gespot.
Die foto's goed bewaren, blijft een pracht-auto!


@ Peultje: gefeliciteerd met deze super fraaie auto!

Jan

Hey Jan! Nou ik check het forum erg weinig hoor. Ik heb net een V40 R-design besteld en zit af en toe op het Volvo Forum. Daar maakte eRik me erop attent dat de Rode weer terug was op het 850 foRum!
No shirt no shoes, no pinball

Peultje

Dag Rudy,

Leuk om te horen. Ik heb de bolide inderdaad bij je collega in Groenekan gehaald. Was met een maat naar een Saab 9-5 V6 aan het kijken geweest maar die was me toch net iets te veel verlaagd. De vriend z'n broer in Groenekan bleek toen een rode Volvo estate, ja, de R, te koop te hebben. Fluks daarheen getuft, moeders gebeld die helemaal viel voor de kleur-merk combinatie, en een half uurtje later was die van mij. Tot nu toe absoluut geen spijt gehad. Enorm fijne auto. De kleurcode volgens het identificatieplaatje is trouwens 601 voor de geïnteresseerden.

Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

The Saint

Small world..

Toevallig had ik net op het Volvo Forum een oproep gedaan bij "Zou mijn oude Volvo nog rijden?" Maar nu weet ik het. Geloof het of niet, maar ik ben blij dat ie weer bij een liefhebber is!
No shirt no shoes, no pinball

arnaldo


beunmaat

Ik lees dit topic nu pas voor het eerst, mocht je hem beu zijn en willen verkopen..stuur mij dan ff een pbtje ;D

holy sh*t, was een helse kar.... :o

Emiel

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,15433.0.html

Topic uit de oudheid. ;D

Fantastische auto heb je, kleur is helemaal super. :eusa_clap:

Fatsenco

Zag hem een paar jaar geleden voor het eerst tijdens een sleuteldag in Alkmaar.......
Wat is deze rooie mooi. Helaas zag ik hem ook weer te koop. Als ik geen CY had
dan had ik hem gekocht.

Wees er zuinig op want er is er volgens mij maar 1.........
Volvo V70 R AWD (Laser Blue Pearl / Two tone)'00
Volvo V70 2.5 10V LookalikeanR (Nautic Blue Pearl)'98
Volvo 855 T5-R (Cream Yellow)'95

FGG

Citaat van: The Saint op 23-01-2013 21:30:00
Toevallig had ik net op het Volvo Forum een oproep gedaan bij "Zou mijn oude Volvo nog rijden?" Maar nu weet ik het. Geloof het of niet, maar ik ben blij dat ie weer bij een liefhebber is!

En die C70 Saffron?


Mooie rode R! Welkom!


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: