[VÅRFÄRD 2013]

Gestart door RonnieDuck, 17-02-2013 15:06:16

Vorige topic - Volgende topic

marc-850

Het was inderdaad weer een prachtige en goed georganiserde puzzeltocht.
Volgens mij had Bouke zijn DOP V70R bij de start voor mijn auto (DOP 855 T-5R) geparkeerd? Nette auto Bouke!
En die rode T-5 met heel veel H-tjes in het kenteken was je ex 855 zeker. Heb die ook bekeken. Die glom je tegemoet.

Zelf waren we al om 13.30 uur bij het eindpunt. Daar was nog niemand, omdat ze de eerste deelnemers pas een uur later hadden verwacht. Geen probleem, het was heerlijk in het zonnetje.

Volgend jaar zijn we er zeker weer bij.

StefanCJ

@ Bouke, we gingen even langs Ome Donald op de terugweg  8)

Bouke

Citaat van: marc-850 op 14-04-2013 19:35:35
Het was inderdaad weer een prachtige en goed georganiserde puzzeltocht.
Volgens mij had Bouke zijn DOP V70R bij de start voor mijn auto (DOP 855 T-5R) geparkeerd? Nette auto Bouke!
En die rode T-5 met heel veel H-tjes in het kenteken was je ex 855 zeker. Heb die ook bekeken. Die glom je tegemoet.

Zelf waren we al om 13.30 uur bij het eindpunt. Daar was nog niemand, omdat ze de eerste deelnemers pas een uur later hadden verwacht. Geen probleem, het was heerlijk in het zonnetje.

Volgend jaar zijn we er zeker weer bij.
Ja klopt Marc die R is idd van mij en de rode was idd van mij tnx,jammer dat ik je niet heb gesproken ;)

@ Stefan - ik had al zo'n vermoeden wij hadden daar vorige week ook gegeten in die M toen ik bij Bas was geweest.

Loezzie850

Wij hebben ook bij de gele M gezeten maar dan in Helmond :-)

Ook Bep en ik hebben een erg leuke dag gehad! Het was erg gezellig met het groepje Bouke en co, Corstiaan die met zijn een dag 850rijder zijnde zowaar in de prijzen is gevallen, gezin Stefan en Marit en Casper en  Gertjan en vrouw.

Wij gingen finaal de mist in, vijf puntjes van de zestig op de wielproef... Gelukkig was er ook een equipe die daar nul punten had, onze dag weer gered! Wel grappig, bij de theoretische berekening van de wielomtrek zat hij er niet 1 cm naast... Toen we het opmaten met een stuk touw :)

De tweede proef ging mij gelukkig een stuk beter af, wist nog tien voorwerpen te raden, maar een reflectorkap van een Amazon op de tast? Nee dat had ik echt nooit geraden...

We hadden ook het spruitstuk met kop veel te zwaar ingeschat, wel 69,7 kg dachten wij. T ding was volgens zuslief toch zeker veeeel zwaarder dan ik?  :eusa_whistle:

Maar dat mocht de pret niet drukken. Lekker over dijkjes getoerd, gezellig gehad en ook nog prachtig weer! Ik moet wel zeggen, de organisatie was keurig verzorgd!
Laten we meneer Sinterklaas inderdaad maar even buiten beschouwing  :eusa_sick: ;)

MarkoC70T5

Was erg leuk hoop nieuwe mensen leren kennen. En wat zaten er toch een paar mooi Volvo's bij.
Volgend jaar zijn we er zeker weer bij  :eusa_dance:
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Midicijnman

Topdag gehad! Met het 850-clustertje de hele rit gereden. Alles zat mee: mprachtig weer, een schitterende rit, leuke meerijders en natuurlijk de lol van de proeven. Jammergenoeg was bij mij de theorie een stuk beter dan de praktijk... De berekende wielomtrek van een 205/55/16 is 1,99m, maar dan moet je geen drie meter rijden! Blijkbaar was mijn vijfde plaats van 2011 puur beginnersgeluk.
Volgend jaar weer!