relais brandstofpomp

Gestart door bert850, 07-08-2013 20:00:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bert850

Hallo,
Maandag leuke route aan het rijden, stoppen bij een geopende brug. Auto uitgezet, maar wil hierna niet weer starten. Aan de kant geduwd in de schaduw in 10 minuten gewacht. Auto (850 2.0 10v uit 1996) wil niet meer starten. Wegenwacht erbij die even op zekeringkast klopt, volgens hem relais van brandstofpomp.
Het was erg warm die dag, heeft dat invloed op een relais? Kan een relais gerepareerd worden of moet ik een nieuwe bestellen, en kan dit alleen bij een dealer.
Bert

Claudia

Je mag blij zijn als de Volvo-dealer ze al/nog in de schappen heeft! ;D
Voor ca. 25,- heb je een verse relais 103.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

bert850

Ok, heb je ook enig idee of warmte hierbij ook invloed heeft? Auto heeft wel uur in de schaduw gestaan en toen deed hij nog niet. We hadden wel een uur in volle zon gereden, dus auto was wel warm.

cornelis-b

Relais 103 even open maken en de verbindingen tussen de steek contacten even opnieuw door solderen. Wil wel gebeuren dat er haarscheurtjes in de aansluiting zitten.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

bert850

OK, ga ik morgen eens proberen.

bert850

Handige buurman even aan het solderen gehad. Onder de loep bekeken, zaten op 2 plaatsen haarscheurtjes. Dus weer probleem opgelost.

Driven2Shine

Hmm dit klinkt heel erg als mijn probleem wat ik momenteel heb.
Ik zal eens een mailtje sturen naar de garage waar mijn auto momenteel staat met zoals het klinkt hetzelfde euvel.

bert850

Dit is wel een bekend probleem bij deze volvo, wegenwacht zei het ook direct.. even kloppen op relais en him deed weer.
Succes

maruska

of gewoon een ander relais scoren, er zijn er hier genoeg te koop (en ja, ik heb ze ook voor je)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R