Foto's van m'n 850 Turbo.

Gestart door Died850, 06-09-2013 10:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70geRwin

Als alle buizen slangen echt nog vast zitten dan wellicht intercooler lek?

Died850

Citaat van: V70geRwin op 24-10-2017 15:45:21
Als alle buizen slangen echt nog vast zitten dan wellicht intercooler lek?

Het zou kunnen. Is natuurlijk nog origineel en dus al 23jaar oud maar heb het ding tijdens de motorwissel goed schoongemaakt en ontroest (beugels) zag er toen nog goed uit. Zal zeker scheuren. Bij plastic boven of onder.

elianmars

#542
Het klinkt als een probleem in het turbocircuit. Slang gescheurd of los, of idd de intercooler.

BBS

Inderdaad, als 1 van je slangen los ligt krijg je exact dezelfde verschijnselen... Slecht lopen, bijna afslaan
Ik zou de slangen controleren of er niet 1 af ligt of de intercooler bekijken.......
Volvoloos....

Died850

Nou inderdaad, was een losgeschoten intercooler slang... Alsnog worden alle sensoren preventief vervangen haha. Dank voor het meedenken alle!

V70geRwin

Citaat van: Died850 op 25-10-2017 17:01:11
Nou inderdaad, was een losgeschoten intercooler slang... Alsnog worden alle sensoren preventief vervangen haha. Dank voor het meedenken alle!

;D  :eusa_clap:

elianmars

Citaat van: Died850 op 25-10-2017 17:01:11
Nou inderdaad, was een losgeschoten intercooler slang... Alsnog worden alle sensoren preventief vervangen haha. Dank voor het meedenken alle!

Ik heb afgelopen zomervakantie ook een losgeschoten slang gehad, dus ik herkende de symptomen ;D

SB T-5R

Mooi dat het weer is opgelost  ;)

razorx

Citaat van: Died850 op 25-10-2017 17:01:11
Nou inderdaad, was een losgeschoten intercooler slang... Alsnog worden alle sensoren preventief vervangen haha. Dank voor het meedenken alle!
Ik denk dat we hem allemaal wel één keer gehad moeten hebben. ;)

V70geRwin

Citaat van: razorx op 26-10-2017 12:19:44
Citaat van: Died850 op 25-10-2017 17:01:11
Nou inderdaad, was een losgeschoten intercooler slang... Alsnog worden alle sensoren preventief vervangen haha. Dank voor het meedenken alle!
Ik denk dat we hem allemaal wel één keer gehad moeten hebben. ;)

Of meerdere keren  :eusa_whistle:

Died850

Citaat van: razorx op 26-10-2017 12:19:44
Citaat van: Died850 op 25-10-2017 17:01:11
Nou inderdaad, was een losgeschoten intercooler slang... Alsnog worden alle sensoren preventief vervangen haha. Dank voor het meedenken alle!
Ik denk dat we hem allemaal wel één keer gehad moeten hebben. ;)

Haha inderdaad Yits, kan ik nu ook weer van m'n bucketlist afstrepen ;D

Died850

Nog een paar fototjes voor het naslag werk ;)

De losgeschoten slang, probleem was een slangenklem die eigenlijk te groot was. Was dus maximaal aangedraaid maar knelde niet genoeg.


Meteen de PU steun vervangen voor origineel, dreunde mij teveel.


KVS sensor was nog ZGAN :P

jellejas

Als het goed is hoef je geen te grote slangklemmen te gebruiken. Die bij de set kwamen passen prima om de juiste slangen.
Maar ik zou sowizo wat beter slangklemmen kopen, die bij de set waren niet geweldig.
BRAAAAAAAP STUTUTU

Died850

Citaat van: jellejas op 27-10-2017 14:18:47
Als het goed is hoef je geen te grote slangklemmen te gebruiken. Die bij de set kwamen passen prima om de juiste slangen.
Maar ik zou sowizo wat beter slangklemmen kopen, die bij de set waren niet geweldig.

Nou inderdaad echt een setje sjips klemmen zitten erbij. Slangen zijn verder prima   :).

Even een kleine update. niet veel bijzonders gedaan maar wel wat nodige dingetjes.
De auto grondig gewassen, gekleid, gepolijst en in de was gezet. En ook nog uitgelijnd, stuurt nu weer lekker rechtdoor.

Helaas met dit weer is de 850 weer snel vies geworden..


Verder gisteren de winterbanden om de Persus velgen laten leggen. Helaas paste de velgen niet helemaal met de 302 remmen. Had de klauwen al aangepast voor de Columba velgen maar kennelijk zijn de Persus velgen nog kleiner van binnen en diende er nog wat extra met de haakse slijper gespeeld te worden. Nu past het allemaal mooi, moest allemaal net ietsje vlakker.
De voor velgen zijn mooi opgevuld ;D.


En tot slot nog wat foto's voor de herfst sfeer. Wat is zo'n voorkant toch mooi zonder kentekenplaat.








V70geRwin

Hey ouwe slijpert, goed bezig, prachtige wagen  :eusa_clap: