Zo nu even voorstellen Erik.

Gestart door erik brouwers, 25-12-2013 20:13:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Gijsbert-5


cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

erik brouwers

Citaat van: arjen850 op 25-12-2013 21:51:32
Citaat van: erik brouwers op 25-12-2013 21:05:02
Ah plannen heb ik zeker, maar eigenlijk wil ik deze orgineel houden......................;)

Das slim, maar dan nog kunnen er plannen zijn;)

Maar veel eens wat meer over je R, automaat? Hoe ben je bij deze auto terecht gekomen?
Tja Arjen,

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar deze auto, en vooral hoe hij door de vorige eigenaar is samen gesteld kleur en opties.
Ik zat bij toeval op Mobile.de te kijken en toe zag ik deze staan, ik dacht mmmmm dat is hier vlak over de grens bij ons.
Dus ik de volgende dag gebeld met de eigenaar of de auto er nog was, en ja hoor ze had hem nog.
De zelfde avond ben ik gaan kijken en was meteen verkocht, uiteraard was er nog het nodige poetswerk aan.
Maar de auto voelde goed aan, en de boekjes zijn door de Volvo Dealer Amthauer uit Frankfurt am Main voledig in gevuld.
En ja de auto had pas 199.673 dkm gereden.
Dus ja wat moet je dan nog lang denken, prijs was ook echt een lachertje, dat is natuurlijk ook mazzel hebben.
Maar dat wat ik betaald heb laat ik in het midden uiteraard ;)
Ik heb wel zelf gelijk de d-riem vernieuwd, deze zat er pas 11 jaar op.........;)
Ik ga de auto echt gebuiken voor hobby en heb hem nu dus fijn in de garage staan.
Maar ik ga op mijn gemak alle puntjes die echt bij een 850 horen inorde maken, maar de auto heeft geen rare dingen.
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

KIM

Citaat van: arjen850 op 25-12-2013 21:49:59
Citaat van: rifwachter op 25-12-2013 21:29:34
Citaat van: Julian op 25-12-2013 21:20:41
Zow, welkom hier dan! Nederland is weer een prachtige 'Flame Red' 855R rijker!  :eusa_clap:

Supermooie wagen, ziet er werkelijk als nieuw uit  :eusa_drool:

609 = Bright Red

Had toch verwacht dat hij dat idd zou weten:) nx flame red;)

Zit toch een kern van waarheid in hoor want Eric (zo heette de rode R bij introductie meende ik) had in het Zweeds de kleurnaam "flamma röd" meegekregen. Dat is vertaald toch flame red.
Ik moet het eens in de documentatie opzoeken om er zeker van te zijn.

Voor de rest Erik: Mooie auto waarmee je vast heel gelukkig zult blijven. Ik heb de mijne inmiddels alweer 6 jaar in het bezit als daily driver en heb er 250.000 km bijgezet. Je zult zien op de rode R meeting dat er nog een flink aantal hele mooie rode Rren rondrijden.

The Volvoboy

Soow dan, dat is echt een plaatje van een 850R zeg!!  :eusa_clap: :eusa_clap: Beige interieur is inderdaad mooier :evil: Maar je kunt niet alles hebben ;D ;D

Die S60 is ook echt über dik, mag ook gezegd worden. Wat een gave auto! :D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

)()()sT

Welkom provincie-genoot 8)
Zeer mooie R, maar ook die S60 ziet er knap uit!

Arjanestate

Schitterende 850 :eusa_clap: Wauw!

Welkom
854 T-5 ROOD 1994

Silverarrow

Knappe wagens! De R is goed geconserveerd, zelfs de velgen zijn smetteloos.

Bouke

Erik er is een meeting 8feb om deukjes er uit te halen als je dat leuk vind!

rico

Dat is nog eens een strakke bak ;)

erik brouwers

#40
Ha Bouke,
Dat had ik gezien, ik heb eimand die dit heel goed kan en ik heb hem eigenlijk al toegezegd 😉
Maar jullie gaan mij hier zeker regelmatig zien 😉
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

BBS

Een hele mooie rooie "R" heb je weten op te snorren  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

Nu nog een keer een mooi beige alca***ra interieur erin en hij is echt helemaal "af"
Welkom hier trouwens ;)
Volvoloos....

LeslieB

Welkom,

Prachtige rode R! Heel veel plezier ermee. Die S60 mag er ook wezen, mooi man.
Ieder het zijne natuurlijk, maar ik vind deze combi met donker interieur het mooist.

Groetje,
Leslie

rifwachter

Citaat van: The Volvoboy op 26-12-2013 00:12:01
Soow dan, dat is echt een plaatje van een 850R zeg!!  :eusa_clap: :eusa_clap: Beige interieur is inderdaad mooier :evil: Maar je kunt niet alles hebben ;D ;D



:eusa_naughty: :eusa_naughty:
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

erik brouwers

Citaat van: LeslieB op 26-12-2013 10:55:04
Welkom,

Prachtige rode R! Heel veel plezier ermee. Die S60 mag er ook wezen, mooi man.
Ieder het zijne natuurlijk, maar ik vind deze combi met donker interieur het mooist.

Groetje,
Leslie

Ja het is en blijft voor mij ook het mooist, maar goed het blijft natuurlijk en kwestie van smaak😉
Ik heb ook de ervaring dat de lichte interieurs van Volvo niet zo sterk zijn als antraciet!
Maar dat is een ander verhaal😉
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE