schakelaar kofferbak verlichting estate

Gestart door christ, 09-12-2004 19:30:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

En als je met een schroevedraaier het slot dichtdoet (klep open) gaat het lampje dan wel uit?


Gr 8)

Joris_Scholte

Het hele jaar de R in de maand

thuur

En als je dan vervolgens aan het schakelaartje in de hemel wiebelt (naast het lampje)? (dus zonder m in een andere stand te zetten)


Gr 8)

johan283

mmmh die microswitches in de sloten gaan niet zo lang mee. In mijn mercedes had ik zo'n oude "reuzen"schakelaar, die is veel minder gevoelig dan een micro schakelaar welke ingebouwd is in het slot.

heb namelijk precies dezelfde  probs, switch in deur en switch in achter klep beide lampies blijven branden.

Joris_Scholte

Citaat van: thuur op 24-02-2005 21:59:31
En als je dan vervolgens aan het schakelaartje in de hemel wiebelt (naast het lampje)? (dus zonder m in een andere stand te zetten)


Gr 8)

Dat werkt ook niet.....  :(
Het hele jaar de R in de maand

thuur

Citaat van: Joris_Scholte op 25-02-2005 17:17:51
Citaat van: thuur op 24-02-2005 21:59:31
En als je dan vervolgens aan het schakelaartje in de hemel wiebelt (naast het lampje)? (dus zonder m in een andere stand te zetten)


Gr 8)

Dat werkt ook niet.....  :(

Dan lijkt me echt je microschakelaar naar de haaien.. Bizar na zo'n korte tijd. Of zou het nog iets met de afstelling te maken kunnen hebben (ik denk het niet, maar iedere onnozele andere reden wil ik graag uitsluiten).

Overigens heel vreemd want mijn achterklep heeft een keer een aanhanger op de verkeerde plek van te dichtbij gezien (resultaat: slecht sluitende klep, de auto hoeft maar 1 graden scheef te staan en daar sta ik weer te klooien, een deuk onder de kentekenplaat en (let op:) een slot wat helemaal gammel is.) Ik heb het slot met een tie wrap heel strak aangetrokken zodat het niet meer rammelt, maar het licht werkt nog feilloos. (Ik had m graag vervangen, maar krijg de schroeven niet los ::))

Des te weird dat jouw slot dan weer zou falen. Hmm.. Bad luck?

Gr 8)

Joris_Scholte

#21
Snap er geen hol meer van. Vandaag de auto gewassen, en het lampje gaat weer uit....  ???
Het hele jaar de R in de maand

Peertje

Citaat van: Joris_Scholte op 26-02-2005 14:04:08
Snap er geen hol meer van. Vandaag de auto gewassen, en het lampje gaat weer uit....  ???

Gewoon wat vaker de auto wassen dus...  ;D
Hé? Geen banner meer?

thuur

Volgens mij is het het "Ik ben vies dus was me"-lampje ;D ;)


Gr 8)

elianmars


Joris_Scholte

Citaat van: thuur op 28-02-2005 22:52:18
Volgens mij is het het "Ik ben vies dus was me"-lampje ;D ;)


Gr 8)

Lijkt er inderdaad wel op ja. Vreemd....  ???
Het hele jaar de R in de maand

haantje

Bij mij ging het lampje onder het rijden aan en uit. Garage heeft toen alleen de schakelaar vervangen. Was gelukkig nog garantie ;D