Project 850R

Gestart door Remo1970, 09-06-2014 21:02:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

diederickvolvo

Wat een rottig verhaal, ik stuur je een pb!

Remo1970

Citaat van: diederickvolvo op 29-05-2020 21:56:56
Wat een rottig verhaal, ik stuur je een pb!

Heb je bericht ontvangen, bel je vandaag!

Remo1970

#107
Citaat van: V70R^2 op 29-05-2020 20:59:00
Man wat een drama, ik heb serieus twee weken terug alle drie de B5244T5's verkocht die ik nog had en eergister de laatste 2.3 T5 afgesproken te voorzien van H-profielen en revisie voor iemand.

I'm empty :(. Of Wil je sleeves? Ik heb nog een S60R blok waar sleeves in moeten  en wat 2.5's ;D

Dank voor je  medeleven ... kost een hoop geduld zo ..... oh ja en geld haha pfffff

Ga voor de simpele oplossing, ander onderblok.
Revisiebedrijf neemt de kosten op zich voor het frees- en hoonwerk en alles weer in elkaar zetten na een redelijke discussie waar ze hun verantwoordelijkheid in genomen hebben ....gelukkig!!

Remo1970

Man wat een werk om alle foto's weer geplaatst te hebben, maar er zitten ook een paar nieuwe tussen voor wie het leuk vindt :)

Remo1970

Citaat van: V70geRwin op 22-05-2019 12:51:45
Mooi hoor, alleen nog de originele grill graag  :evil:
Heb er een jaar over nagedacht 😂🤣🤣 en ga het denk ik toch maar doen

Remo1970

Heb een onderblok gevonden en kan deze gelukkig volgende week ophalen!

Cometic levert helaas geen stalen koppakking voor een B5234T4, iemand een tip?



Ondertussen ligt deze KW variant 3 schroefset klaar om de oude  te vervangen  ;D ;D ;D


V70R^2

#111
KW is echt fijn, ga je met originele schotels rijden camberplates/uniball?

Ik heb alleen 83mm MLS pakkingen gevonden, er zijn er een hoop maar niet voor de B5234T's. Alternatief is gewoon die pakken en de gaten op de juiste plekken er in boren..

JeroenV70

JeroenV70
1999 V70 2.5 10v Europe Plus Line, Nautic Blue Pearl (gezinsauto)
2004 C70 Coupé Collection 2.4T Automaat, Black Sapphire metallic (MY2002 youngtimer)
2005 MX-5 1.8 Sportive (6-speed NBFL), Brilliant Black (hobby)

Remo1970

Citaat van: V70R^2 op 31-05-2020 10:18:21
KW is echt fijn, ga je met originele schotels rijden camberplates/uniball?

Ik heb alleen 83mm MLS pakkingen gevonden, er zijn er een hoop maar niet voor de B5234T's. Alternatief is gewoon die pakken en de gaten op de juiste plekken er in boren..
Ben ook echt benieuwd naar het rijgedrag met de KW!
Ben nog aan het rondkijken voor verstelbare camberplates. nog een tip? ;)

Waar heb je deze gevonden? Moet wel een 81 mm hebben maar wellicht hebben ze deze ook?

Remo1970


V70R^2

Citaat van: Remo1970 op 31-05-2020 20:24:08
Ben ook echt benieuwd naar het rijgedrag met de KW!
Ben nog aan het rondkijken voor verstelbare camberplates. nog een tip? ;)

Waar heb je deze gevonden? Moet wel een 81 mm hebben maar wellicht hebben ze deze ook?


https://www.bneshop.com/collections/p80/products/fwd-awd-adjustable-strut-mount

Ik had ook overwogen ze op mijn KW's te monteren maar uiteindelijk ervoor gekozen naar BC te gaan met camperplates dus ik kan je niet vertellen wat mijn ervaringen zijn. Van anderen hoor ik niets dan positiefs.

Helaas weet ik ze alleen voor de 83mm (S60R / V70R), ik zoek zelf ook naar 81mm... Al heb ik ook nog nooit van problemen gehoord met 500pk builds en de "gewone" koppakking.

Remo1970

Citaat van: V70R^2 op 31-05-2020 21:23:10
https://www.bneshop.com/collections/p80/products/fwd-awd-adjustable-strut-mount

Ik had ook overwogen ze op mijn KW's te monteren maar uiteindelijk ervoor gekozen naar BC te gaan met camperplates dus ik kan je niet vertellen wat mijn ervaringen zijn. Van anderen hoor ik niets dan positiefs.

Helaas weet ik ze alleen voor de 83mm (S60R / V70R), ik zoek zelf ook naar 81mm... Al heb ik ook nog nooit van problemen gehoord met 500pk builds en de "gewone" koppakking.

Klopt dat er wel meer zijn die met meer pk's rijden met de standaard koppakking, daar gaat het ook goed mee ....
Moet er alleen niet aan denken dat hij er zo weer uit ligt ...

Zal vd week de foto vd pakking posten met de breukplekken

Remo1970

Hierbij de foto van de koppakking.
Heeft meerdere slechte plekken, maar op 1 plek is het erg beroerd en wat de oorzaak was .....? Geen duidelijke aanwijsbare oorzaak.






Heb gelukkig een onderblok kunnen vinden, morgen ophalen.

Een stalen koppakking is helaas niet te vinden in 81mm, heb diverse mails verstuurd naar oa Cometic maar nog geen bericht terug gehad.

Mathijs.

en dit is na 700km rustig rijden? rij zelf ook met deze "gewone" koppakking en tot nu toen geen problemen,  en mijn inrijperiode is al wel voorbij.  als dit met rustig rijden al gebeurd had een mls pakking het ook niet gehouden gok ik, moet toch echt wel meer aan de hand zijn geweest. zo te zien ook gewoon bij 3 cilinders..

arjenT5R

Kop krom of bouten niet juist aangetrokken of nog koelwater of olie oid onderin de boutgaten...

Ik rij ook full pull met 20T en H profielen op een imitatie koppakking ;-D (en een heleboel mensen meer)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!