Project 850R

Gestart door Remo1970, 09-06-2014 21:02:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70geRwin

Citaat van: Remo1970 op 18-12-2020 13:19:00
Een KW variant 3, uitgaande demping is ook af te stellen.

Mooi spul van KW, tegenwoordig ook niet meer zo hard als vroeger.
Nog plannen om de voorremmen aan te pakken?

Remo1970

Citaat van: V70geRwin op 18-12-2020 13:54:37
Mooi spul van KW, tegenwoordig ook niet meer zo hard als vroeger.
Nog plannen om de voorremmen aan te pakken?

Ja er moet zeker een big brake kit op!
Heb nu eerst een Zeitronic Z2 met multi gauges besteld.
Zodra deze erop zitten eerst de auto naar Sebastiaan brengen voor het afstellen.😉

Remo1970

Zeitronics Zt-2 met 3x ZR-2 Multi-Gauge binnen gekregen.
De ZR-2 multimeter geeft de lucht / brandstofverhouding of lambda-waarden, boost / vacuüm, uitlaatgastemperatuur en gegevens van de configureerbare 'User2'-ingang weer.

Wacht nog op boost sensor, een vloeistoftemperatuursensor en een druksensor  ;D



V70R^2

Mooi spul allemaal!

Remo1970


Remo1970


Vanaf dat ik de R heb werkt de afstandbediening en de cv niet.
De cv werkt wel op de sleutel.

Zoek iemand die de Guard 2 afstandsbedieningen en cv weer werkend krijgt.
Iemand misschien een tip?

cornelis-b

Guard II kan je zelf inleren door de wagen 5 maal op contact te draaien en dan op contact te laten staan, de LED op het dashboard moet dan gaan knipperen. Druk dan snel op de grote knop van de AB, de LED gaat daarna weer knipperen en doe dan het zelfde met een 2de AB als je die hebt.

Dit zou moeten lukken, heb er al zo vele op deze manier aan de gang gekregen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Remo1970

Citaat van: cornelis-b op 22-12-2020 14:18:02
Guard II kan je zelf inleren door de wagen 5 maal op contact te draaien en dan op contact te laten staan, de LED op het dashboard moet dan gaan knipperen. Druk dan snel op de grote knop van de AB, de LED gaat daarna weer knipperen en doe dan het zelfde met een 2de AB als je die hebt.

Dit zou moeten lukken, heb er al zo vele op deze manier aan de gang gekregen.


Bedankt!
Heb dit in het verleden (dank door het forum ;) al eerder geprobeerd nadat ik nieuwe batterijen had geplaatst.
Maar ik vermoed dat beide  AB's kapot zijn of ik deed iets verkeerd.😁
Ik las ook ergens dat dat inleren, waarbij je 5x op contact draait, binnen 10 sec  moet gebeuren??


cornelis-b

Klopt moet snel gebeuren en zodra de LED knippert de grote knop van de AB indrukken.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Remo1970

Citaat van: cornelis-b op 22-12-2020 15:16:48
Klopt moet snel gebeuren en zodra de LED knippert de grote knop van de AB indrukken.


Heb het nog eens geprobeerd, maar geen resultaat.
LED gaat niet knipperen.

cornelis-b

Dan kan ik je helaas ook even niet verder helpen, nog wel even gekeken of ik nog een relais 210 / 211 met een AB had liggen maar helaas ik kan je er niet aan helpen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Remo1970

Citaat van: cornelis-b op 22-12-2020 18:10:15
Dan kan ik je helaas ook even niet verder helpen, nog wel even gekeken of ik nog een relais 210 / 211 met een AB had liggen maar helaas ik kan je er niet aan helpen.


Toch bedankt!

Remo1970

Gisteren 2 nieuwe voorbanden erop laten zetten, Michelin pilot Supersport.


Taranis

Citaat van: Remo1970 op 22-12-2020 13:19:26
Zeitronics Zt-2 met 3x ZR-2 Multi-Gauge binnen gekregen.
De ZR-2 multimeter geeft de lucht / brandstofverhouding of lambda-waarden, boost / vacuüm, uitlaatgastemperatuur en gegevens van de configureerbare 'User2'-ingang weer.

Wacht nog op boost sensor, een vloeistoftemperatuursensor en een druksensor  ;D




Benieuwd naar je ervaringen en waar je het in gaat bouwen :) In het verleden wel eens wat met PLX gedaan maar ik vond het toch een beetje net-niet rommel voor veel geld. Benieuwd hoe je dit ervaart.

Remo1970

Citaat van: Taranis op 08-01-2021 11:53:04
Benieuwd naar je ervaringen en waar je het in gaat bouwen :) In het verleden wel eens wat met PLX gedaan maar ik vond het toch een beetje net-niet rommel voor veel geld. Benieuwd hoe je dit ervaart.

Ik zal het posten als het zover is! ;)