De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Claudia

#1005
Ronald en geduldig?

Welnee!

Wij zien de slijtplekken in de vloer, van het ongeduldige ijsberen niet door het scherm.
Of de afgekloven nagels.....zijn vriendin die al weken niet meer durft te bellen, laat staan komen!
En dan heb ik het nog niet over Olov....waar ze het 'gesloten' bordje gauw voor de deur hangen (en via een ondergrondse vluchtweg die kilometers verder via een putdeksel in Hoes eindigt weer tevoorschijn kruipen) zodra ze hun eigen leenauto het terrein op zien stuiven.

:P
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Sbv

Citaat van: Claudia op 22-04-2016 22:05:27
Ronald en geduldig?

Welnee!

Wij zien de slijtplekken in de vloer, van het ongeduldige ijsberen niet door het scherm.
Of de afgekloven nagels.....zijn vriendin die al weken niet meer durft te bellen, laat staan komen!
En dan heb ik het nog niet over Olov....waar ze het 'gesloten' bordje gauw voor de deur hangen (en via een ondergrondse vluchtweg die kilometers verder via een putdeksel in Hoes eindigt) zodra ze hun eigen leenauto het terrein op zien stuiven.

:P
;D ;D ;D ;D

elianmars

Citaat van: Claudia op 22-04-2016 22:05:27
Ronald en geduldig?

Welnee!

Wij zien de slijtplekken in de vloer, van het ongeduldige ijsberen niet door het scherm.
Of de afgekloven nagels.....zijn vriendin die al weken niet meer durft te bellen, laat staan komen!
En dan heb ik het nog niet over Olov....waar ze het 'gesloten' bordje gauw voor de deur hangen (en via een ondergrondse vluchtweg die kilometers verder via een putdeksel in Hoes eindigt weer tevoorschijn kruipen) zodra ze hun eigen leenauto het terrein op zien stuiven.

:P

;D  :eusa_clap:

Taranis

Dank jullie wel :D Dat testen komt goed, het rijdt heerlijk al zit ik nog vaak naar het display te kijken of ik geen vreemde symptomen zie. Hopelijk komt het vertrouwen stukje bij beetje weer terug.

@ Bouke en Stefan: de dealer wilde graag weten van wie ik mijn geduld had. "Van je beide ouders in elk geval niet" ;D

Citaat van: Claudia op 22-04-2016 22:05:27
Ronald en geduldig?

Welnee!

Wij zien de slijtplekken in de vloer, van het ongeduldige ijsberen niet door het scherm.
Of de afgekloven nagels.....zijn vriendin die al weken niet meer durft te bellen, laat staan komen!
En dan heb ik het nog niet over Olov....waar ze het 'gesloten' bordje gauw voor de deur hangen (en via een ondergrondse vluchtweg die kilometers verder via een putdeksel in Hoes eindigt weer tevoorschijn kruipen) zodra ze hun eigen leenauto het terrein op zien stuiven.

:P

Je vergeet mijn dreigement na de 2e keer om de auto door de glazen pui van de dealer terug naar binnen te rossen :P En toen er twee weken geleden een rookwolk boven Goes hing, heb ik ook wel even gewenst dat de XC in vlammen opging  :evil:

Gelukkig is dat niet gebeurd. Ondertussen aan het twijfelen om er een trekhaak onder te zetten. Het verschil tussen een vaste en een afneembare haak is 165 euro. Ik heb altijd op de afneembare haak van de N lopen schelden en het ding uit frustratie al een keer over het huis heen willen slingeren maar nu ma's XC70NN een vaste haak heeft gekregen, vind ik dat er eigenlijk niet uit zien  :-X
Beetje zonde van zo'n mooie kont met dubbele uitlaat om er dan zo'n ruk-aambei op te plakken  :-\

elianmars

Citaat van: Taranis op 24-04-2016 16:13:15

Beetje zonde van zo'n mooie kont met dubbele uitlaat om er dan zo'n ruk-aambei op te plakken  :-\

Eens!

viking_in_shorts

Ik snap je aversie niet helemaal.
Zon ding heeft alleen maar voordelen in mijn ogen. Maar dat komt misschien omdat meer dan de helft van de Zweedse nummerborden gedeukt zijn.

Gewoon lekker doen, en als je je schuldig voelt geef je m gewoon wat anders als extraatje: nieuwe olie, nieuw matje in de kofferbak of een brandblusser ofzo.

Ewout Schalkwijk

Sinds ik mijn haak weer eraf kan halen, laat ik hem netjes onder de laadvloer liggen. Als je hem plaatst voor gebruik en daarna meteen weer verwijderd, dan blijft het volgens mij gewoon functioneren.
Ik ben blij met zo'n losse haak.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

innocenti

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2016 21:42:58
Sinds ik mijn haak weer eraf kan halen, laat ik hem netjes onder de laadvloer liggen. Als je hem plaatst voor gebruik en daarna meteen weer verwijderd, dan blijft het volgens mij gewoon functioneren.
Ik ben blij met zo'n losse haak.
Zo gebruik ik m ook al 8 jaar. Alleen monteren als je m gebruikt. Dan blijft ie goed gangbaar.

Taranis

Citaat van: viking_in_shorts op 24-04-2016 21:16:40
Ik snap je aversie niet helemaal.
Zon ding heeft alleen maar voordelen in mijn ogen. Maar dat komt misschien omdat meer dan de helft van de Zweedse nummerborden gedeukt zijn.

Gewoon lekker doen, en als je je schuldig voelt geef je m gewoon wat anders als extraatje: nieuwe olie, nieuw matje in de kofferbak of een brandblusser ofzo.

Ik ben ijdel  :angel: (en mijn auto dus ook :P )

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-04-2016 21:42:58
Als je hem plaatst voor gebruik en daarna meteen weer verwijderd, dan blijft het volgens mij gewoon functioneren.

Zo heb ik 'm bij de N ook altijd gebruikt. Het werd pas vervelend op het moment dat ik er een zware aanhanger achter had hangen. De aanhanger remde plotseling wel erg hard en gaf zo'n harde ruk aan de auto dat de haak er niet meer af wilde.

UserID6342

Maar ligt dat dan aan de haak of aan de kar die erachter hing ?  Een aanhanger remt niet ineens zomaar keihard

Taranis

Geen van beide: dat lag aan de idioot achter het stuur (ik).

UserID6342

Whoehahahaha, wel eerlijk van je ;D

Ewout Schalkwijk

Zo ken ik hem ook. :eusa_angel:

Daarom heb ik er ook vertrouwen in dat die haak bij mij wel blijft functioneren. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

1 van de dingen die dit forum zo leuk maakt is de behulpzaamheid naar elkaar toe. Dit heb ik vandaag weer eens mogen ervaren dankzij de geweldige hulp van twee fantastische mede-forummers :D (en het had niet eens iets met auto's te maken ;) )









Heren, jullie zijn geweldig  :eusa_clap:

Sbv

Graag gedaan. Het is weer eens wat anders als die stomme auto's