Afgelopen zondag met de T-5R een leuke toerrit gereden met de 850 Club.
Was een mooie dag en een hele mooie route, uiteraard heeft de T-5R zich keurig gedragen.
Al een paar weken heb ik wat last van een beetje koelvloeistof verlies, dacht eerst aan een kachelradiateur maar dat is niet het geval, de vloermatten zijn droog, ook was de onderzijde van de 850 droog, met nadruk op was!, want vandaag heeft die mij laten zien waar je nou lekt

En ja het valt mee het is de radiateur die een beetje incontinent is geworden, het gekke is dat ik dit al eerder had gecontroleerd maar toen niets zag, maar dat is nu prima te zien want de druppels hangen aan de onderplaat tijd voor een nieuw dus.
Ik had al een nieuwe airco condensor liggen dus dit kan dan mooi samen gedaan worden.
En ja dan een ouderdom kwaaltje, de D- style tweeters deden het in eens niet meer

Niet 1 nee gelijk beide die zoiets hadden van ik vind het wel best zo na 27 jaar.

Tja en dan

, tuurlijk zijn ze vast te vinden maar ook deze zijn oud.
Ik had nog wel tweeters van een Nissan Micra liggen die wel iet kleiner zijn maar toch best geluid maken.
En ja is niet de mooiste oplossing maar wie ziet dat?, precies niemand

, dus dat samen met de org stekker erin gemaakt en dat maakt het geluid in de auto toch weer af zo.
Ik heb het dus zo gemaakt dat er gewoon weer org Volvo tweeters in kunnen, als ik dat zou willen.
De oude.

En de eigen maakt tweeter.