foto van de auto van han en bert

Gestart door lulujesn, 19-01-2005 23:03:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lulujesn

even voorstellen,ik ben linda,de vriendin van han en ik heb een foto van de auto in het leden foto album gezet.
je vind hem onder de naam lulujesn.wat een plaatje zeg.ik heb er van het weekend een stukje in gereden en wat een weelde zeg.hij rijd gewoon vanzelf,haha.ik hoop dat de foto er goed ingezet is,anders hoor ik het wel.groetjes

Spin!

xie niks...en zat me zo te verheugen op die foto...:(

maaruh, jongens...weer een vrouw op het Forum, je weet wat er de vorige keer gebeurde toen zich dat voordeed...be cool ya all!

www.vm-parts.nl

lulujesn

hij staat er toch echt op en door jou ging ik twijfelen,dus nu staat hij er 5 keer op.oke,ik heb wat zitten klooien,maar er zijn mannen die dommer zijn dan mij.en wat gebeurde er dan de laatste keer dat er een vrouw op het forum zat?of hoor ik daar angst,haha

Volvo comfort

#3
hey welkom Han , Bert & Linda

Jullie bedoelen deze



Mooie kleur...

Veel veilige kilometers toegewenst....

gr. Koos

mathh

V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Rijns_t5r

 8)ja hele mooie roffel hoor,echt ;)
maarre hele fijne kilometers toegewenst hoor linda,bert en han ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

toycar

 ;D

Mooie auto hoor. Glimt tie ook zo mooi als de zon niet schijnt?

Spin!

Ja nu zie ik em ook staan! Netjes heur!

www.vm-parts.nl

Dick & José

inderdaad een prachtige roffel,
veelveilige kilometers toegewenst.

Ko

Die kleur he mooi hoor. Gr Ko.

Peertje

Heel heel heel erg mooie auto.
Ook veel bekijks van de KLPD dus kijk uit.  ;)
Hé? Geen banner meer?

Amieke850

Citaat van: lulujesn op 20-01-2005 01:42:35
hij staat er toch echt op en door jou ging ik twijfelen,dus nu staat hij er 5 keer op.oke,ik heb wat zitten klooien,maar er zijn mannen die dommer zijn dan mij.en wat gebeurde er dan de laatste keer dat er een vrouw op het forum zat?of hoor ik daar angst,haha

hey hello, welkom hier, mooie auto!!
Ja joh, die laatste keer dat zich hier een deerne presenteerde, ach, het was een opgewonden toestand, je kent dat wel... allemaal rode hoofden....  ;) maar ja, uiteindelijk veel geschreeuw maar weinig wol!