hallo allemaal

Gestart door sabrinakorn, 02-11-2014 20:39:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sabrinakorn


maruska

volvo850forum, voor al uw dates !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

sabrinakorn

Citaat van: maruska op 05-11-2014 15:58:12
volvo850forum, voor al uw dates !

Hahahaha.
Kwa auto zit het dan wel goed.
Je zal maar een blind date hebben en diegene komt aanrijden in een oude vw golf uit het jaar 85. Knap je toch ook op af.

verron

Welkom op dit forum Sabrina! Prachtige V70 met hopelijk nog veel veilige kilometers.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

sabrinakorn


Taranis

Citaat van: sabrinakorn op 05-11-2014 16:21:09
en diegene komt aanrijden in een oude vw golf uit het jaar 85. Knap je toch ook op af.

Nou, op een Volvo stationcar ook hoor ;D

Het eerste wat ze vroeg toen ze mijn (vorige) auto voor het eerst zag: "Waar zijn je kinderen en je golden retriever?" Riiiiight.... ondertussen rijdt ze zelf ook een Volvo ;D (al is 't dan een C30).

sabrinakorn

Nou als ik nu aan kom rijden met mijn bak zeggen mensen. Zozo.  Denken gelijk dat ik rijk ben. Hahaha

blastaway

Welkom op het forum. Hoop mijn 850 of V70n ook nog ooit door te kunnen schuiven. Mijn dochter zegt dat ze ook een grote Volvo wilt, maar wordt overmorgen pas 10. tegen die tijd zijn Volvo's onbetaalbaar.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

Jan_D.

Als kinderen net hun rijbewijs hebben, kun je ze beter eerst een voertuigbeheersingscursus geven, daarna in een oudere auto laten rijden en dan pas eventueel je eigen auto doorschuiven. Ze maken namelijk toch wel eens iets stuk.......


On topic: mooie auto Sabrina en welkom hier!

sabrinakorn

Ik heb eerst een paar maandjes gereden in een oude vw golf, toen een paar maandjes in een Citroën ax.
Deze werd total los gereden.  Kreeg een Audi achterin.
Ik had geld gekregen van de verzekering en heb toen een Volvo 460 gehad.
Wilde gelijk niets anders meer.
Paar jaar later ging ie echt kapot en had er de energie en interesse niet voor om hem te laten maken, Dus heb ik hem op laten halen door de sloop.
En dan nu een v70

Jan_D.

Stuk gaan kan ook door anderen helaas. Dat is minstens zo vervelend. Als het dan verzekeringstechnisch nog meevalt, is dat weer een troost.
Maar met zo'n mooie V70 kun je wel een flinke tijd vooruit. Veel plezier ermee!


855T5+

Mooie kleur! 8)
Fijn dat er toch steeds weer forumleden m/v bijkomen!
Volvo: Mutatis Mutandis

Boeijke

Citaat van: sabrinakorn op 05-11-2014 08:13:38
En dan ook nog sommige reacties van mensen buitenaf. Zooo wat moet je met zo'n grote auto, zou je niet een kleinere nemen.


Dat hoort mijn vriendin ook regelmatig als ze met der 745 aan komt rijden  :D

Welkom overigens.

Remo1970

Citaat van: sabrinakorn op 05-11-2014 14:59:22
Vind heel veel dingen die mannen doen leuk. Soms vraag ik me wel eens af of ik wel in het goede lichaam zit
Ik zie geen probleem ;) Welkom!

mitchelli

Citaat van: sabrinakorn op 05-11-2014 08:11:17
Citaat van: mitchelli op 03-11-2014 10:09:28
He Sabrina,
Veel plezier met de V70 van je vader. Zeer nette auto weet ik uit betrouwbare bron   ;D

En Fred natuurlijk ook veel rijplezier gewenst in de S80. Goeie koop geweest gelukkig.  :eusa_dance:

Je zal me binnenkort wel een keer zien.

Prima :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....