Mag ik me even voorstellen: Kees00nix

Gestart door Kees00nix, 30-12-2014 13:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kees00nix

Mijn naam is Kees en ik rijdt al een aantal jaren Volvo. Begonnen met een 940, toen overgestapt naar een V70 AWD Cross Country en sinds een half jaar mijn tweede V70 AWD (1999)
Ik rol (maar wel in een Volvo)

volvobug

Ja dat mag hoor  ;), en zeker met foto's   :P. iig welkom hier.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Mike H.


The Demon

Welkom.

Had er al iemand om foto's gevraagd?  :eusa_shifty:

UserID25761

Citaat van: The Demon op 30-12-2014 17:28:51
Welkom.

Had er al iemand om foto's gevraagd?  :eusa_shifty:

Nee Walter hoe kom je daar nou toch bij  :evil:

Welkom  :D

Kees00nix

Hallo lui,

Ik zal binnenkort de schoonheid eens fotograferen en de foto's plaatsen. De mijn is in ieder geval een XC70 uit 1999, origineel Nederlands kenteken. Tevens een 7 persoonsuitvoering. Hij is zilver metalic met zwart lederen interieur en hier en daar hout kenmerken. Zeer fijn auto om voor de paardentrailer en aanhanger te hebben. Hij wordt dus ook uitsluitend hiervoor gebruikt en incidenteel voor een lange rit naar familie. In het dagelijks verkeer gebruik ik verschillende VW-polo's van voor 1988. Ik heb 4 steilhecks en een sedan. De sedan is op kwart-tarief en 1 steilheck geschorst tot december en dan daar drie maanden in rijden en dan weer schorsen en met de sedan verder.
Ik heb ook nog een groene XC70, maar die is geschorst en daar wil ik wel vanaf. Hoef niet de hoofdprijs, want er moeten nieuwe kleprubbers op. Dus mocht er interesse zijn ....

Dank voor het warme welkom.
Ik rol (maar wel in een Volvo)

Kees00nix

Geduld is een schone zaak. Maar na bijna vijf jaar wachten dan toch foto's. Wel is er ondertussen het nodige gebeurd. De auto heeft meer dan twee jaar stilgestaan. Er zijn veel redenen te noemen voor dit besluit, maar ik liep tegen een mooie XC90 aan uit 2005 en zoals je ziet op de foto moest de auto wel het nodige aan arbeid verrichten en bleek hij iets aan de lichte kant. Daarbij kwam ook een aantal mankementen naar voren, waardoor ik mijn twijfels had of het sleurwerk aan de paardentrailer niet uiteindelijk het einde zou betekenen van de bak. Wel zijn in die twee jaar de remtangen vervangen en nieuwe cilinders aangebracht voor het hondenrek. Nu staat hij in de garage om te kijken of hij wel weer de weg op kan en wat de bijbehorende kosten zijn.
Een nieuwe uitlaat en banden moeten zondermeer, maar er is ook nog een klein probleempje met een temperatuur sensor. We zullen zien. 
Die twee jaar zijn voornamelijk het gevolg van mantelzorg voor mijn recent overleden vader en een burn-/bore-out van mijzelf. Maar de weg omhoog is er weer en de zijn naar de XC70 ook.
Ik rol (maar wel in een Volvo)

V70geRwin

Goed nieuws dus, welkom terug in alle opzichten 👍