Turbodrukmeter

Gestart door t5rrr, 06-02-2005 17:52:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

t5rrr


Beste mensen.

Sinds gisteren ben ik in het bezit van een t5r sedan uit 1996 (kleur olive green). Helemaal trots en tevreden natuurlijk.
Alleen 1 kleinigheidje is de turbodrukmeter. Deze blijft precies in het midden staan. Dus op zwart/wit. Tijdens het rijden voel en hoor ik de turbo wel werken, dus dat lijkt mij het probleem niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de meter weer functioneert?? Het is natuurlijk leuk als dat ook werkt.

Graag een reactie van jullie, die al wat langer met deze fantastische automobiel bezig zijn.

P.S. Een erg leuk en handig forum is dit trouwens.
Snel zal ik foto's  posten van de nieuwe aanwinst.

T5rrr

Jeroentjuh

Kijk even of de vaccuum slang achterop je instrumenten paneel er nog op zit.....

t5rrr

Hoe en waar kan ik daar bij komen??

T5turbo

Mijn metertje doet ook raar.Als de turbo aanslaat dan gaat hij omhoog,maar zakt dan weer iets en gaat dan weer omhoog enz.
Lijkt wel of hij happert.Ik voel het ook wel degelijk met rijden.
Wat kan dit dan zijn..........?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

2.0keijzer

Citaat van: T5turbo op 28-02-2005 15:34:49
Mijn metertje doet ook raar.Als de turbo aanslaat dan gaat hij omhoog,maar zakt dan weer iets en gaat dan weer omhoog enz.
Lijkt wel of hij happert.Ik voel het ook wel degelijk met rijden.
Wat kan dit dan zijn..........?
Is je auto gechipped (kun je zien al 'ie errug snel is en de turbometer helemaal in de hoek knalt)?
Het kan dat er niet zo'n goeie chip in zit, die van mij was retesnel maar deed ook aan/uit.
Ricachip erin gedaan en nooit meer last van gehad ;D