cruise control werkt niet help

Gestart door CorT5, 10-03-2015 21:06:58

Vorige topic - Volgende topic

CorT5

Ik heb vandaag cruise control in mn auto gebouwd volgens de aangegeven manier van inbouwen. We hebben exact hetzelfde gedaan als in een andere 850 en dit precies nagebouwd. Het enige verschil is dat het in de mijne niet werkt.
Wat kan dit zijn en wie kan er een x naar kijken die in de buurt van Zwolle woont.
Ik weet het niet meer. Het zou gewoon moeten werken. De man waar ik het van gekocht heb blijft aangeven dat het werkend is uitgebouwd dus daar gaan we maar van uit.

Vulk

Ter info: set komt uit mijn T-5 uit 1996, handbak.

thom-b

De draden die voor bereid zijn bij de 850 (stekker naar de vaccuumpomp enzovoort..) kan ook beschadigt zijn ooit in al die jaren, mischien kan je een werkende vaccuum pomp van iemand lenen om te kijken of die uberhaupt een signaal krijgt via de stekker ;)

leons850

Ik wil je best een keer helpen.
Woon zelf in Epe, heb bij mijn oude 854 ook cruise control ingebouwd.
Moet dan zelf ook even het topic er voor opzoeken maar daar kom ik (hopelijk) wel uit.
Zijn wel een aantal mogelijkheden waarom hij het eventueel niet doet.

Moet alleen even kijken wanneer ik tijd heb.

pb maar.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

CorT5

Bedankt voor de tips mannen we hebben het euvel gevonden het was een geoxideerd contact. Alles schoongemaakt  en t werkt. Thomas bedankt he.