WoutR met een Rode 850R

Gestart door WoutR, 04-02-2016 21:44:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WoutR

Beste Forum-Leden,

Ik heb mij al geruime tijd geleden aangemeld op dit forum, maar mij nog nooit voorgesteld!
Mijn naam is Wout en ik heb een Rode 850R, met handbak en donker interieur. Wij hebben hem in 2011 gekocht bij de Volvo dealer in Zupthen, waar hij in de showroom stond. Hier was hij ingeruild door een ander forumlid, Rifwachter. Inmiddels alle bekende zwakke delen wel vervangen, op een wat zwakke Nivomat na. (iemand nog een Nivomat liggen?)
Nog steeds heel blij met de Volvo!

Kleine fototje van een van de vakanties:



Gr, Wout

volvobug

Welkom hier met je mooie rode R! Rijdt de auto ook rond in Gelderland?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Died850

Ha Wout, eindelijk eens je voor gesteld ;). Dikke wagen blijft het!
Nivomats niet vervangen voor normale dempers? Zit daar zelf wel aan te denken.

rifwachter

Hallo Wout,

Goed om te zien dat je deze R nog hebt!

Nu heb ik een Rode 850R sedan in de garage staan, hoop dat ik mijn oude liefde nog weer eens mag gaan zien ergens in 2016.

Gr. Rene Brouwer, de vorige eigenaar van deze mooie R.. :D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

WoutR

@Volvobug: Dank je, ik woon zelf in Amsterdam, maar mijn vriendin in Deventer dus ik rijd daar wel eens rond in het weekend!

@Diederik: Dank je! De Nivomats zitten er origineel op en vind het wel mooi dat te behouden. Misschien dat ik ook wel een setje nieuwe normale dempers en veren koop.

@ Rene: Leuk! Jij de rode Sedan ook nog dus. We hebben elkaar wel eens ontmoet tijdens de rode R meeting paar jaar terug, wie weet dit jaar nogmaals.

cornelis-b

Weer een mooie R in de regio Noord Holland ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Gefeliciteerd Wout met deze bekende rode R  :eusa_clap: :eusa_clap:

alphe011

Gefeliciteerd Wout. Volgens mij heb ik daar zelf in 2011 naar gekeken maar was hij heel snel verkocht. Fijn dat de auto goed bevalt. Nog veel plezier!